ضرورت آشنایی با استاندارهای حمایت از کودکان در بحران‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهار محال و بختیاری گفت: سفیران حمایت‌های روانی و اجتماعی به استان بوشهر اعزام شدند تا با استانداردهای حمایت از کودکان در مواقع بحرانی آشما شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز -شنبه بیست و ششم آذرماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۱ فرمانده و دو مدرس کشوری تیم سحر جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری به استان بوشهر اعزام شد.

وی افزود: هدف از اعزام سفیران حمایت‌های روانی و اجتماعی با عنوان تیم سحر به بوشهر، فراگیری آموزش‌هایی پیرامون موضوعات فضای دوستدار کودک، cfs و pfa و آشنایی با استانداردهای حمایت از کودکان در شرایط اضطراری و بحران‌ها است‌. در این دوره آموزشی فرماندهان تیم‌های سحر، برای همراهی و کمک به حادثه‌دیدگان که دچار مشکلات روحی و روانی پس از حادثه شدند، آموزش می‌بینند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرماندهان و سفیران تیم سحر حمایت‌های روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر با عنوان تیم‌های سحر از استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد در دوره آموزشی فضای دوستدار کودک، cfs و pfa و آشنایی با استانداردهای حمایت از کودکان در شرایط اضطراری حضور دارند.

به گزارش ایمنا، این دوره از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 627222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.