۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
گوشی Oppo A58x 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo A58x 5G از تراشه Dimensity700 بهره می‌برد و با ۶ و هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR۴x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو ماه گذشته از گوشی هوشمند Oppo A58 5G در چین رونمایی کرد؛ این محصول دارای نمایشگر +HD، تراشه Dimensity700 و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی است. اخیراً شرکت اوپو محصول جدیدی به نام Oppo A58x معرفی کرده است، این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶. ۵۶ اینچی LCD و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۰ هرتز است. این محصول با استفاده از رابط کاربری ColorOS12.1 مبتنی بر Android12OS اجرا می‎‌شود.

گوشی Oppo A58x 5G از تراشه Dimensity700 بهره می‌برد و با ۶ و هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی Oppo A58x 5G دارای یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر است؛ در حالی که یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره دو مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی آن تعبیه شده است. حسگر اثرانگشت آن نیز با کلید پاور در لبه سمت راست محصول ادغام شده است. گوشی هوشمند ذکر شده دارای سیم‌کارت دوگانه، 5G، Wi-Fi 801.11ac، بلوتوث ۵.۳، GPS، یک پورت USB-C، اسپیکر دوگانه استریو و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

وزن گوشی این گوشی ۱۸۶ گرم است و ابعاد آن ۷.۹۹ * ۷۵.۱ * ۱۶۳.۸ میلی‌متر است. این محصول با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در سه رنگ بنفش، آبی و مشکی با قیمت ۱۷۳ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 626719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.