گوشی هوشمند OPPO A1 5G با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی هوشمند OPPO A1 5G از 290 دلار شروع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند OPPO A1 در سه رنگ مشکی، آبی و نارنجی درحال‌حاضر برای پیش‌خرید در بازار چین موجود است. قیمت این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۹۰ دلار ارزیابی شده است. درحالی‌که این گوشی هوشمند درحال‌حاضر برای پیش‌خرید در چین موجود است، از تاریخ ۱۴ آوریل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند OPPO A1 5G دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی Full HD+ LTPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه کوالکام Snapdragon 695 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی هوشمند OPPO A1 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌‎کند. همچنین، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی یادشده قرار گرفته شده است. گوشی هوشمند OPPO A1 5G با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند OPPO A1 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری این گوشی تعبیه شده است.

کد خبر 653870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.