ضرورت واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به موسسات غیرانتفاعی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و فناوری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بهتر است شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به موسسات آموزشی غیرانتفاعی واگذار شود تا بار ترافیکی شهر کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر کاووسی‌امید امروز_ دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با تقدیر از پیگیری و اقدام مؤثر ریاست جمهوری و مجموعه‌های مردمی انقلابی در بحث واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مدارس غیر انتفاعی، اظهار کرد: این مبحث به دنبال طرح این موضوع در سفر رئیس‌جمهور به استان و پیگیری آن در وزارتخانه به سرانجام رسید.

وی با اشاره به فضای خوب مدارس دولتی و استفاده نکردن از آن در شیفت بعد از ظهر، افزود: اقدام انجام شده استفاده بهینه از فضاهای موجود است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: مشکلات ترافیکی زیادی در سطح شهر وجود دارد که بخشی از این موضوع نشأت گرفته از دریافت مجوز بعضی از مدارس غیرانتفاعی در کاربری‌های مسکونی و مناطق کلیدی و پرترافیک شهر است.

وی با بیان اینکه دریافت مجوز اینگونه مدارس و مراکز در کاربری‌های مسکونی منع قانونی ندارد، گفت: درخواست داریم مدارس غیرانتفاعی، مراکز کنکور و مؤسسه‌های آموزشی استفاده بهینه از شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی را در دستور کار قرار دهند تا بخشی از مشکل ترافیکی شهر رفع شود.

کاووسی‌امید با بیان اینکه موضوع استفاده از شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی باید طی نامه‌ای از سوی شورا به مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار اعلام شود، افزود: این مورد باید در شورای آموزش و پرورش استان مطرح و به سرعت در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 626109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.