چین برای مقابله با افزایش مبتلایان به کرونا چه اقدامی انجام می‌دهد؟

به نظر می‌رسد که چین به منظور مقابله با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ تخت‌های بیمارستانی و بخش مراقبت‌های ویژه را گسترش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پکن از هفته گذشته لزوم انجام تست کووید -۱۹ را برای یک بار در روز در بسیاری از مناطق لغو کرده است؛ مشخص نشده که با این اقدام تعداد مبتلایان به بیماری تا چه میزان افزایش پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد که شیوع کرونا در مدارس و محیط‌های کاری سراسر کشور چین وجود دارد، حتی بعضی از رستوران‌ها و مشاغل نیز تعطیل شده‌اند.

مقامات چینی اعلام کرده‌اند که قصد دارند به منظور مقابله با افزایش احتمالی آمار مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، مراکز ارائه خدمات مراقبت‌های ویژه را گسترش دهد و خدمات بیمارستانی را تقویت کند. براساس آمار رسمی موارد ابتلاء به کرونا در حال کاهش است، زیرا پس از لغو اجباری بودن تست‌های کرونا در بسیاری از مناطق، بخش زیادی از جمعیت تحت پوشش قرار نمی‌گیرد.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، در استان شانشی چین ۲۲ هزار تخت بیمارستانی برای بیماران کووید -۱۹ اختصاص داده شده است، این احتمال وجود دارد که ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

کد خبر 626025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.