دانلود قسمت 17 خون سرد (قسمت ۱۶) دانلود قسمت هفدهم سریال خون سرد کامل با حجم رایگان

دانلود قسمت 17 خون سرد، دانلود قسمت هفدهم سریال خون سرد، دانلود قسمت ۱۷ سریال خون سرد، دانلود سریال خون سرد قسمت هفدهم 17، دانلود سریال خون سرد قسمت ۱۷ کامل، دانلود فیلم خون سرد قسمت ۱۷، دانلود قسمت جدید خون سرد با حجم نیم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

به گزارش ایمنا دانلود سریال خون سرد قسمت 17 هفدهم (۱۷). سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی جنایی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و نیما شعبان نژاد به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود سریال خون سرد قسمت 17 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 17 سریال خون سرد

************************

بازیگران سریال خون سرد:

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، باحضور: لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، باهنرمندی: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری گروه بازیگران «خون سرد» را تشکیل داده اند.

درباره سریال خون سرد:

سریال خون سرد کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و جنایی می‌باشد.

داستان سریال خون سرد:

سریال پلیسی‌جنایی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند.

دانلود قسمت 17 خون سرد (قسمت ۱۶) دانلود قسمت هفدهم سریال خون سرد کامل با حجم رایگان

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت 18 خون سرد

دانلود قسمت 38 جیران

دانلود قسمت آخر پوست شیر

دانلود سریال پدرخوانده

دانلود برنامه پدرخوانده

دانلود قسمت 1 اکتور

دانلود سریال اکتور قسمت اول

در صورت تمایل به دانلود فیلم های ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filminoارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 625423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.