مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ امروز ۱۷ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی خودش را در خوابگاه حلق‌آویز کرد، افشای راز دو جسد سوخته، جان باختن سه نفر در پی واژگونی پژو پارس و قتل مرد جوان در کارواش را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _ پنجشنبه هفدهم آذر _ به شرح زیر است:

عصر امروز، بازپرس جنایی کشیک تهران در جریان یک خودکشی در خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی، اظهار کرد: به‌دنبال کشف دو جسد سوخته‌شده در یکی از روستاهای اطراف ارومیه و فقدان یک زن به همراه دو فرزندش در ارتباط با این پرونده، رسیدگی سریع به موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن سه نفر در پی واژگونی پژو پارس خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شفت، اظهار کرد: در پی قتل مردی ۶۰ ساله با بیل و کشف پیکر وی در حیاط منزلی در یکی از روستاهای این شهرستان، دستگیری قاتل یا قاتلان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی بدون خسارت جانی مهار شد.

بیشتر بخوانید

یکی از اعضای خانواده مقتول درباره این قتل اظهار کرد: از وقتی سهند (مقتول) به قتل رسید، روزگارمان سیاه شد. دیگر نه شب داریم و نه روز. کمرمان شکست. چندین سال است که خون به جگر شده‌ایم و آن شب تلخ هیچ‌گاه از خاطرمان نمی‌رود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از درگیری منجر به قتل در روستای تلوری خبر داد.

بیشتر بخوانید

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان در پی دریافت نامه رسیده از دادگاه کیفری استان هرمزگان مبنی بر قتل پنج نفر (یک مادر به همراه سه دخترش و یک جنین شش‌ماهه) در شهرستان رامسر در بهمن ۱۳۸۱ و متواری شدن قاتل به خارج از کشور، موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

بیشتر بخوانید

یک دختربچه ۹ ساله پس از بازگشت از مدرسه در منزلشان به قتل رسیده و پدر مقتول در بازجویی‌های اولیه، همسرش را مظنون اصلی این حادثه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی به‌علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان خود درگیر می‌شود و وی را با اسلحه شکاری مجروح می‌کند و از محل حادثه متواری می‌شود. فرد مجروح به‌علت شدت جراحات واردشده فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با وعده پروژه واردات و صادرات پارچه اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی، با اشاره به خودکشی جان‌سوز یک دختر ۱۵ ساله اظهار کرد: حادثه تلخ سقوط دختر نوجوانی در شهرک خاوران تبریز ساعت ۲۳:۵۳ یکشنبه سیزدهم آذر به اورژانس گزارش و به‌دنبال آن اورژانس در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید

چند روز پیش، زنی میانسال در منزل خود به قتل رسید.

بیشتر بخوانید

اواخر آبان‌، مأموران پلیس در جریان تیراندازی در کارگاهی در شهرک صنعتی خاوران قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. در جریان این تیراندازی، جوان ۳۵ ساله‌ای به نام ابراهیم بر اثر اصابت گلوله مجروح، و عامل تیراندازی که یکی از کارگران کارگاه بود توسط شاهدان دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید

ساعت ۲۳ سه‌شنبه ۲۹ شهریور سال جاری، فریادهای کمک‌کمک یک مادر و دختر سکوت شبانگاهی آپارتمانی را در تهران‌پارس درهم شکست. خیلی زود همسایه‌ها برای کمک‌رسانی پای در واحد مدنظر گذاشتند و جسد شوهر زن جوان را در داخل پذیرایی خانه مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

یکی از سربازان وظیفه در بیمارستان امام علی (ع) تبریز با استفاده از چاقو به دو نفر از کارکنان درمانی بیمارستان حمله و آنها را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید

مدتی پیش، به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران، خبر رسید که جسد حلق‌آویزشده مرد ۶۵ ساله‌ای در خانه‌اش پیدا شده است. هر چند ماجرا در ظاهر خودکشی به‌نظر می‌رسید، اما قاضی دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. وی همچنین خانواده متوفی را احضار کرد تا درباره این حادثه از آنها تحقیق کند؛ اما با گذشت مدت‌ها از ماجرا، نه کسی مراجعه کرد و نه نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ متوفی به دادسرا فرستاده شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از متولد شدن یک نوزاد در آمبولانس خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۰ آغاز شد. زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از ناپدید شدن دختر ۳۳ ساله خود به نام سوگل خبر داد. این زن گفت: دخترم چند سالی است از همسرش جدا شده و به‌تنهایی در آپارتمانش در حوالی میدان امام حسین زندگی می‌کند. چند روزی است از دخترم خبر ندارم و هرچه با موبایلش تماس می‌گیرم، کسی پاسخ نمی‌دهد. همسایه‌ها نیز مدعی هستند چند روزی است دخترم را ندیده‌اند. من نگران هستم و می‌ترسم بلایی سر دخترم آمده باشد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ ابوالفضل وزیری، فرمانده انتظامی رامیان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تصادف منجر به فوت در یکی از خیابان‌های شهر، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس راهور رامیان به محل حادثه اعزام شدند. شواهد موجود و بررسی‌ها از صحنه تصادف نشان می‌داد این تصادف ساختگی بوده است. بنابراین بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

روز چهارشنبه سی‌ام شهریور سال جاری بود که مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل پنجم دادسرای امور جنایی، کشف جسد مرد جوانی را در خیابان طباطبایی محله فلاح گزارش کردند. با اعلام این خبر، خیلی زود تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید

خبری در فضای مجازی مبنی بر اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران منتشر شد. در جزئیات این خبر آمده بود که این دانشجو از بالای ساختمان به پایین می‌پرد و اقدام به خودکشی می‌کند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 625419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.