دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی به علت اختلافات قبلی با یکی از بستگان خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح و از محل حادثه متواری می‌شود که فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدهاشم قسام امروز _سه‌شنبه پانزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستاهای شهرستان فسا، مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، مردی به علت اختلافات قبلی با یکی از بستگان خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح و از محل حادثه متواری می‌شود که فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند، از این رو افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا اقدامات تخصصی را جهت دستگیری قاتل متواری شروع کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده، احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی‌های لازم، متهم یک روز پس از قتل توسط مأموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل جهت ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به شهرستان فسا منتقل شد، خاطرنشان کرد: معتمدان و ریش سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این حوادث تلخ و ناگوار دارند، همچنین احیای این فرهنگ دیرینه ضرورت دارد.

کد خبر 624933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.