توسعه نرم‌افزاری جدید برای تسهیل تردد دانشجویان

کمپانی مسیریابی ریچموند و محققان دانشگاه کامن‌ولث ویرجینیا در ریچموند، شهری در ایالت ویرجینیای آمریکا با همکاری یکدیگر در حال توسعه یک نرم‌افزار چندوجهی برای تسهیل تردد دانشجویان از طریق بهبود خدمات اتوبوس‌رانی شهری هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دانشجویان دانشگاه کامن‌ولث ویرجینیا به‌زودی قادر خواهند بود از طریق نصب یک نرم‌افزار چندوجهی، به مسیریابی اتوبوس‌های موردتقاضای خود دسترسی پیدا کنند. این اقدام توسط محققان دانشگاه به منظور رفع نیازهای ویژه دانشج ۷و یان در حال عبور و مرور به دانشگاه اجرا خواهد شد و به دنبال آن، اتلاف وقت کاربران در مسیر تردد خود به حداقل خواهد رسید.

خدمات حمل‌ونقل

شرکت مسیریابی ریچموند از عقد قراردادی دوساله با شرکت RMA Limo که خدمات حمل‌ونقل دانشگاه کامن‌ولث ویرجینیا را تأمین می‌کند، خبر داده و مدعی شده است که از دسامبر ۲۰۲۲، تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید را مجهز به نرم‌افزار جدید خواهد کرد و از این طریق، تردد دانشجویان را از دانشگاه به نقاط مختلف شهر بهبود خواهد بخشید. کمپانی RMA Limo از پلتفرم ویژه شرکت مسیریابی ریچموند برای تسهیل عبور و مرور بیش از ۵۰ هزار دانشجو، کارمند و خدمه دانشگاه بهره خواهد گرفت که این کار ایمنی سفر کاربران را افزایش می‌دهد، ضمن این‌که نیازهای آن‌ها را در رابطه با مسیر حرکت برآورده خواهد کرد.

توسعه نرم‌افزاری جدید برای تسهیل تردد دانشجویان

نرم‌افزار جدید از طریق افزایش انعطاف‌پذیری مسیریابی همزمان با حفظ امنیت کاربران، تجربه خوشی را از عبور و مرور در مسیر منزل تا دانشگاه و برعکس، برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد. این نرم‌افزار قابلیت شخصی‌سازی تنظیمات را دارد و می‌تواند برای هر کاربر به‌طور متفاوت عمل کند که این ویژگی، عملکرد آن را بهینه خواهد کرد. دانشجویان و کارمندان دانشگاه کامن‌ولث با استفاده از نرم‌افزار چندوجهی جدید خواهند توانست به مراکز حمل‌ونقل سراسر شهر وصل شوند که این قابلیت، امکان یافتن بهترین و ایمن‌ترین وسیله‌های تردد عمومی را می‌دهد.

کمپانی مسیریابی ریچموند تاکنون خدمات زیادی در رابطه با عبور و مرور شهروندان ارائه داده است و در نظر دارد استراتژی‌های خود را در سایر شهرهای آمریکا گسترش دهد به این امید که تمام مردم کشور سفرهایی ایمن و رضایت‌بخش را تجربه کنند.

کد خبر 625133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.