قیمت گوشی‌ آیفون + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۴ آذر)

قیمت آیفون۱۳ پرومکس و انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه تلفن‌های همراه برند اپل با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلفی در بازار موجود است؛ این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌هایش، بسیاری از افراد خواستار آن هستند.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند اپل در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی آیفون

گوشی موبایل اپل iPhone 13 CH دو سیم‌کارت

  • رم: چهار گیگابایت
  • فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina XDR OLED
  • اندازه: ۶.۱ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: iOS 15

گوشی موبایل iPhone 13 CH پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر iPhone 13 CH به پنل Super Retina مجهز شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد.

امکان شارژ بی‌سیم باتری در این گوشی وجود دارد. روکش سرامیکی صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند انقلابی در محافظت به‌پا کند. این گوشی ضدآب و ضد گردوخاک است. بدنه زیبا iPhone 13 CH در مقابل خط و خش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌راحتی روی آیفون ۱۳ تأثیر نمی‌گذارد، راحت باشد. علاوه بر این لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند.

تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه پنج، نسخه ۱۵ از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه جدید A15 بهره می‌برد که دارای ۱۵ میلیارد ترانزیستور است که دارای کنترل گرمای مطلوبی بوده که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند.

به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی ۵۰ برابر نسخه ۱۲ خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده است و شما دارای حفظ باتری بالاتری هستید.

دانلود لیست قیمت گوشی‌های آیفون (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 624486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.