الکتریکی‌سازی اتوبوس‌های مدارس نیویورک

دانش‌آموزان برانکس، شمالی‌ترین و هیجان‌انگیزترین محله نیویورک در ایالات متحده آمریکا، به‌زودی قادر خواهند بود به وسیله اتوبوس‌های الکتریکی به مدرسه بروند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیر بخش حمل‌ونقل برانکس در نظر دارد تعداد ۳۰ اتوبوس الکتریکی برای مدارس سراسر منطقه خریداری کند، ضمن این‌که بهینه‌سازی طراحی زیرساخت‌های سبز در اولویت اهداف آن‌ها برای ترویج تردد پاک قرار دارد. این اقدام در پی تلاش نیویورک برای پیاده‌کردن بزرگ‌ترین پروژه الکتریکی‌سازی اتوبوس‌های مدارس در نیویورک اجرا خواهد شد و نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی را به دنبال خواهد داشت.

بهینه‌سازی طراحی زیرساخت‌ها

مدیران نیویورک مبلغ هشت میلیون دلار برای طراحی موفقیت‌آمیز سیستم مدیریت شارژ و انرژی اتوبوس‌های الکتریکی جدید هزینه کرده‌اند که این اقدام، بهینه‌سازی طراحی زیرساخت‌ها و عملکرد ۳۰ اتوبوس الکتریکی را به دنبال خواهد داشت.

اجراکنندگان طرح الکتریکی‌سازی اتوبوس‌های مدارس برانکس ادعا کرده‌اند که در نتیجه پیاده‌سازی این پروژه، هرساله بین ۷۰ هزار دلار تا ۱۶۰ هزار دلار در هزینه‌های شهر صرفه‌جویی خواهد شد که تأمین انرژی هوشمند این پیامد مثبت را تحقق می‌بخشد. علاوه بر این، تردد اتوبوس‌های جدید به کاهش قابل‌توجه انتشار گازهای آلاینده ناشی از حمل‌ونقل در برانکس کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که در آگاه‌سازی دانش‌آموزان از تردد سبز اثربخش خواهد بود.

الکتریکی‌سازی اتوبوس‌های مدارس نیویورک

علاوه بر تبدیل اتوبوس‌های معمولی به اتوبوس‌های الکتریکی برای مدارس برانکس، تعداد ۳۰ ایستگاه شارژ برای خودروهای برقی در سراسر منطقه نصب خواهد شد تا نرخ شارژ اتوبوس‌های الکتریکی بر مبنای برنامه‌های زمان واقعی سفر در منطقه افزایش یابد و همچنین، امکان شارژ مقرون‌به‌صرفه برای این خودروها فراهم بیاید. از دیگر مزایای مهم توسعه زیرساخت‌های شارژ در شمالی‌ترین منطقه نیویورک می‌توان به رونق اقتصادی محله از طریق قابلیت شارژ خودروها اشاره کرد که مانع از رفتن اتوبوس‌های مدارس به سایر مناطق شهر برای تأمین نیروی مورد نیاز برای حرکت خود می‌شود.

مدیران نیویورک ادعا کرده‌اند که پس از برانکس، سایر مناطق شهری را نیز از اتوبوس‌های برقی بهره‌مند خواهند کرد و در نهایت به الکتریکی‌سازی تمام خودروهای عمومی خواهند پرداخت، ضمن این‌که اقدامات متعددی برای توسعه زیرساخت‌های شارژ پیاده خواهند کرد.

کد خبر 624289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.