سرمایه‌گذاری کلان ناتینگهام بر خدمات کودکان

شورای شهر ناتینگهام، مشاورانی را با هزینه ۶.۵ میلیون پوند برای بهبود خدمات کودکان شهر استخدام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خدمات کودکان در شورای شهر ناتینگهام اوایل سال جاری توسط بازرسان «آفستِد» ناکافی ارزیابی شد و این مرجع یک اعلان بهبود رسمی دریافت کرد، زیرا مشخص شد خدمات کودکان در این اداره باعث می‌شود برخی از آن‌ها در معرض آسیب قرار گیرند.

آفستِد یک بخش غیروزارتی و دفتر استانداردهای آموزش، خدمات و مهارت‌های کودکان است که وظیفه بررسی خدمات آموزش و مهارت‌های ارائه‌شده را برای فراگیران در تمام سنین برعهده دارد و خدماتی را بررسی و تنظیم می‌کند که حامی کودکان و نوجوانان است.

شورای شهر در جلسه هیئت اجرایی خود، برنامه‌هایی را برای صرف ۶.۵ میلیون پوند برای یافتن شریک در بخش بهبود خدمات و ۲.۴ میلیون پوند دیگر برای حمایت از اجرای داخلی برنامه‌های بهبود طی چهار سال به تصویب رساند که با هزینه‌کرد مذکور در بخش بهبود خدمات کودکان، از دریافت راهنمایی‌های مشاوران مشغول در این زمینه بهره‌مند خواهد شد.

سرمایه‌گذاری ۶.۵ میلیون پوندی ناتینگهام بر خدمات کودکان

شورای شهر ناتینگهام پس از آگاهی از نگرانی‌های مطرح‌شده در گزارش بازرسان آفستد، به‌طور رسمی به مراجع مربوطه «اعلان بهبود» ارائه کرد و اکنون قراردادهایی را با نیوتن اروپا، متخصص بهبود عملیاتی مستقر در آکسفوردشایر، برای کمک به اجرای برنامه بهبود خود امضا کرده است. طی جلسه کمیته نظارت کودکان و نوجوانان که در یکم دسامبر برگزار شد، اعلام شد این حمایت‌ها به مدت دو سال ادامه خواهد داشت.

شورا تاکید کرد که در این جلسه، رهبران خدمات کودکان، برنامه تحول خود را توضیح دادند و به کمیته اطلاع داده شد که با توجه به اندازه، مقیاس و سرعت تحول مورد نیاز و برگزاری فرآیند مناقصه در فاصله ماه‌های مارس و آوریل ۲۰۲۲، نیوتن اروپا به‌عنوان شریک تحول شورای شهر ناتینگهام انتخاب می‌شود. این مرجع به‌تازگی از طرحی با عنوان «تغییر زندگی، تغییر آینده» با لوگوی جدید رونمایی کرده است.

کد خبر 624058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.