چند گوشی دیگر نوکیا اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت نوکیا پنج مدل دیگر از گوشی‌های خود را به فهرست دریافت‌کنندگان اندروید ۱۳ اضافه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوکیا اخیراً اعلام کرده که انتشار سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را تکمیل کرده است و اگر گوشی هوشمندی این سیستم‌عامل را دریافت نکرده باشد در آینده نیز آن را دریافت نخواهد کرد. پس از اعلام این خبر، تائید شد که کدام دستگاه‌ها اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند.

فهرست گوشی‌های نوکیا که سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند شامل نوکیا X10، X20، XR20، G50 و G11 Plus می‌شود. این محصولات ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند برند نوکیا در نظر گرفته می‌شوند. سه گوشی هوشمند جدید نوکیا که شامل نوکیا G60 5G، نوکیا C31، نوکیا X30 5G می‏‌شود و در نمایشگاه IFA2022 معرفی شدند، در فهرست دریافت‌کنندگان به‌روزرسانی اندروید ۱۳ قرار ندارند.

به نظر می‌رسد که دلیل قرار نگرفتن محصولات ذکر شده در فهرست دریافت‌کنندگان اندروید ۱۳ این است که دو مدل آخر هنوز در چین در دسترس قرار نگرفته‌اند. برند نوکیا پیش از این برنامه‌های به‌روزرسانی خود را تائید کرده است و اندروید ۱۳ را برای بعضی از محصولات خود منتشر خواهد کرد.

کد خبر 624006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.