اعتراضات شدید مربی دانشگاه‌آزاد به داوران+فیلم

پس از شکست تیم دانشگاه‌آزاد اسلامی قم مقابل سپاهان در بازی‌های رفت‌وبرگشت هفته سوم لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی، یکی از مربیان دانشگاه‌آزاد به‌شکلی زننده اعتراضات شدیدی به داوران این دیدار داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز _جمعه یازدهم آذرماه_ در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان به‌میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار شد؛ در دیدار دور رفت که ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز برگزار شد تیم سپاهان با نتیجه هفت بر سه مقابل مهمان خود تیم دانشگاه‌آزاد اسلامی قم به پیروزی دست یافت. طلایی‌پوشان اصفهانی در بازی برگشت که ساعت ۱۵:۳۰ عصر برگزار شد نیز با نتیجه هشت بر دو از سد فرنگی‌کاران دانشگاه‌آزاد اسلامی قم گذشتند و با پیروزی در بازی‌های رفت‌وبرگشت هفته سوم را هم به پایان رساندند.

پس از اتمام این مسابقه، یکی از اعضای کادرفنی تیم‌ملی دانشگاه‌آزاد اسلامی قم به‌سمت داوران و سر داور رفت و نسبت به قضاوت آنان در جدال با سپاهان، اعتراضات شدیدی به آنان داشت‌. این اعتراضات و جنجال‌ها چندین دقیقه ادامه یافت‌. حتی این مربی که معتقد بود در امتیازدهی داوران ضعیف عمل کرده‌اند بر اساس دیده‌های خبرنگار ایمنا زبان به تهدید داوران باز کرد و مدعی شد بیخیال داور نمی‌شود و در زمانی دیگر از خجالت‌شان در خواهد آمد.

حواشی عجیب مربیان و ورزشکاران در رشته‌های ورزشی و لیگ‌های برتر ایران گویا قرار نیست تمام شود و به کشتی هم رسیده است؛ حتی پس از تصویربرداری از اعتراضات مربی دانشگاه‌آزاد، چند تن از افراد این تیم به‌سمت خبرنگار آمدند و سعی بر این داشتند که ویدیوها را حذف و از انتشار آنان خودداری کند.

کد خبر 623956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.