شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۱ آذرماه

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز _جمعه یازدهم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _جمعه یازدهم آذرماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۵۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۳، سلامت با شاخص ۱۵۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۲، علم و صنعت با شاخص ۱۵۲ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۰۷، پاکدشت با شاخص ۱۰۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۲۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۹، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۰، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۲۸، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۴، قائم با شاخص ۱۰۸ و قرچک با شاخص ۱۲۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۳، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۱، اسلام‌شهر با شاخص ۸۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۸۱، امام خمینی با شاخص ۹۵، باغستان شهریار با شاخص ۹۰، پاسداران با شاخص ۹۶، پردیس با شاخص ۶۷، پونک با شاخص ۶۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۰۰، چشمه با شاخص ۵۶ و دانشگاه تهران با شاخص ۹۱ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) قرار دارد.

همچنین وضعیت کیفیت هوای ایستگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۲، دماوند با شاخص ۷۲، رباط‌کریم با شاخص ۶۲، ژئوفیزیک با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۷، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۳، شهریار با شاخص ۹۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۳، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۶، ملارد با شاخص ۵۵، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه ورامین با شاخص ۳۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 623899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    ایستگاه های آلوده یا خاموش هستن یا سیستم سنجش ذرات کمتر از دو و ده میکرون ندارند برا همین همیشه آلودگی کمتر از عدد واقعی اعلام می شود٪