دستگیری باند سارقان مغازه‌های مبارکه

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارقان مغازه‌های شهرستان مبارکه با ۹ فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان مبارکه و شکایت مال باختگان به پلیس، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان انجام گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند که این سرقت‌ها توسط باند پنج نفره‌ای از سارقان انجام می‌شود که ضمن شناسایی محل اختفا متهمان و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی همگی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی بودند در مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان به ۹ فقره سرقت اموال از گاراژها و مغازه‌های این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست: نکات ایمنی و مراقبتی را در هنگام ترک مغازه رعایت کرده و از نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مغازه خودداری و مغازه خود را به تجهیزات ضدسرقت مانند دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

کد خبر 623554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.