بهترین برنامه‌ ادیت عکس، افکت، فیلتر + ویرایش حرفه ای همه کاره تصویر گوشی اندروید و آیفون

دانلود برنامه ادیت و ویرایش عکس (PhotoEdit) با فیلتر، افکت و ابزارهای مختلف برای کاربران موبایل اندروید و آیفون اهمبت دارد.

به گزارش ایمنا، با بهبود کیفیت تصویربرداری گوشی‌های هوشمند، عکاسی با موبایل بسیار محبوب‌تر از گذشته شده و تقاضا برای اپلیکیشن‌های ویرایشگر تصویر افزایش یافته است. ادیت و ویرایش عکس یا تصویر شامل هر فرایند ایجاد تغییر در تصاویر دیجیتال، آنالوگ یا حتی یک تصویر کشیده شده به وسیله دست است.

نرم افزار Adobe Photoshop Express

Adobe Photoshop Express با رابط کاربری ساده، یک برنامه ادیت عکس مینیمال برای ویرایش سریع، آسان و قدرتمند در گوشی‌های اندرویدی است. این اپلیکیشن قابلیت‌های ساده‌ای مثل برش (crop)، شیب‌دهنده (straighten)، چرخش (rotate) و قرینه‌ساز (flip) را در خود دارد. در ادامه به شما می‌گوئیم که چرا این برنامه یکی از بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن دارای فیلترهای تک‌لمسی (فیلترهایی که با یک لمس ساده اعمال می‌شوند)، انواع افکت‌ها، رنگ‌بندی‌ها، اصلاح خودکار، قاب‌بندی‌ها و همچنین برخی ابزارهای پیشرفته، مانند Image Rendering Engine برای مدیریت فایل‌های بزرگ‌تر مانند تصاویر پانوراماو به‌عبارتی برای ادیت عکس حرفه‌ای فیلتر و افکت است. ویژگی کاهش اختلالات (noise reduction) نیز قادر است نقطه‌ها و لکه‌های ناخواسته در تصاویر شب را به حداقل برساند.

این اپلیکیشن رایگان است، هیچ تبلیغاتی ندارد و سرویسی در اختیار کاربر می‌گذارد که امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر در اینستاگرام، توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی را دارد.

بهترین برنامه‌ ادیت عکس، افکت، فیلتر + ویرایش حرفه ای همه کاره تصویر گوشی اندروید و آیفون

نرم افزار Snapseed

اسنپ اسپید محصولی قدرتمند با امکانات متعددی است که توسط گوگل توسعه داده می‌شود، همه قابلیت‌های آن رایگان و بدون هیچ‌گونه تبلیغات درون برنامه‌ای است. همچنین دارای رابط کاربری ساده و چشم‌نواز با دسترسی آسان است.

برنامه Snapseed با انواع مختلفی از فیلترها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و بیش از ۲۰ ابزار مختلف را ارائه می‌کند. پس از ویرایش عکس‌ها، می‌توان فایل خروجی را به راحتی در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک گذاشت یا آن را روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره کرد؛ پشتیبانی از فرمت‌های RAW و DNG که پس از ویرایش با فرمت JPG قابل دریافت خواهند بود، یکی از نقاط قوت این نرم افزار است. حالت تاریک داخلی، امکان ویرایش و اعمال فیلتر جزئی و ذخیره تنظیمات برای استفاده دوباره روی سایر تصاویر از دیگر امکانات این ویرایشگر است.

نرم افزار Photo Lab Picture Editor & Art

اپلیکیشن Photo Lab Picture Editor & Art تمرکز بیشتری روی ارائه فیلترهای متنوع و وسیع به کاربران خود داشته است و شاید ابزارهای کمتری برای ویرایش تصویر در آن به چشم بخورد اما نمی‌توان مجموعه‌ای عظیم شامل بیش از ۹۰۰ افکت و فیلتر در کنار فریم‌ها، حالت‌های مختلف کلاژ و ۵۰ تنظیم نمایه را نادیده گرفت که می‌توانند حال و هوای عکس‌ها را کامل عوض کنند.

رابط کاربری این برنامه ساده طراحی شده است تا کار با آن چندان پیچیده نباشد. همچنین ابزارهای پایه و استاندارد ویرایش عکس مانند برش، چرخش، تنظیم نور و شارپنس همراه با الگوریتم پیشرفته تشخیص چهره در نظر گرفته شده‌اند. تعامل اپلیکیشن با شبکه‌های اجتماعی به خوبی صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند خروجی کار خود را به صورت مستقیم به اشتراک بگذارند یا فایل نهایی را روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره سازند. نسخه رایگان این نرم افزار تقریباً تمامی امکانات را شامل می‌شود ولی در کنار تبلیغات درون برنامه‌ای، روی فایل‌های خروجی هم واترمارک قرار می‌دهد.

نرم افزار Pixlr

اپلیکیشن Pixlr یکی از برنامه‌های رایگان و کاربردی برای ویرایش تصاویر در دستگاه‌های اندرویدی است که بیش از ۲ میلیون ترکیب افکت‌ها، حالت‌ها و فیلترهای مختلف در آن قابل ساخت است اگرچه احتمالاً بسیاری از آن‌ها مشابه هم خواهند بود. همچنین می‌توان از ابزارهای داخلی این برنامه برای ساخت کلاژ با پس‌زمینه و فاصله‌گذاری‌های گوناگون هم استفاده کرد.

کاربران می‌توانند افکت‌های پرکاربرد را علامت بزنند تا در قسمت عناوین محبوب قرار گیرد و دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد. ابزار بهبود کیفیت تصویر و تصمیم خودکار رنگ‌ها نیز عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است و می‌تواند بدون صرف وقت چندان، تأثیر مطلوبی داشته باشد. با وجود اینکه برنامه Pixlr به صورت رایگان و با خرید درون برنامه‌ای منتشر شده است اما افزایش میزان تبلیغات طی نسخه‌های اخیر موجب نارضایتی کاربران و کاهش امتیاز آن شده است.

بهترین برنامه‌ ادیت عکس، افکت، فیلتر + ویرایش حرفه ای همه کاره تصویر گوشی اندروید و آیفون

نرم افزار Photoshop Express

نرم افزار فتوشاپ یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین نرم افزارهای ویرایشگر تصویر در کامپیوتر محسوب می‌شود که انتخاب اول بسیاری از افراد است. ادوبی سعی کرده تا محصول قدیمی خود را به سیستم عامل‌های موبایل بیاورد و اپلیکیشن Photoshop Express حاصل آن است که تعادلی میان سرعت عمل در ویرایش و ارائه ابزارهای مناسب را فراهم می‌کند.

امکانات پایه و استاندارد مانند برش و چرخش در برنامه Photoshop Express و ۸۰ فیلتر و افکت گوناگون، تصحیح خودکار ایرادات و فریم‌های مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین موتور پردازش تصویر پیشرفته نرم افزار می‌تواند از پس ویرایش فایل‌های سنگین مثل تصاویر پانوراما هم بربیاید. ویژگی کاهش نویز هم برای بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده در نور کم بسیار کاربردی و مفید است. این محصول ادوبی به شکل رایگان و بدون تبلیغات منتشر شده است و از تعامل با شبکه‌های اجتماعی هم برخوردار است. پشتیبانی از فرمت RAW و تصحیح زاویه دید هم از دیگر ویژگی‌های مهم به شمار می‌روند.

نرم افزار YouCam Perfect

اپلیکیشن YouCam Perfect تمرکز ویژه‌ای روی زیباسازی و افزودن جلوه‌های بصری به تصاویر پرتره دارد و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای ویرایش عکس‌های سلفی محسوب شود. افکت‌های HDR همراه با فیلترهای مختلف می‌تواند حسی نو در عکس‌ها پدید آورند و ابزارهای داخلی برنامه قادر به محو کردن پس‌زمینه و حاشیه‌ها هستند. تصحیح حالت کلی چهره، حذف پف زیر چشم‌ها و حتی ویژگی لاغر سازی برای باریک کردن فرم بدن از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار هستند.

برنامه YouCam Perfect نه تنها برای ویرایش عکس‌های سلفی مفید است؛ بلکه قابلیت‌هایی برای دستکاری ویدئوهای سلفی را هم در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان افکت‌های لایو زیباسازی پوست را نام برد. ابزارهای پایه و استاندارد مثل برش و چرخش همراه با حذف‌کننده المان‌های اضافی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و می‌تواند تا چندین چهره را به صورت خودکار شناسایی کند. حتی با قابلیت Smile می‌توان لبخند مصنوعی به پرتره‌ها اضافه کرد. نسخه رایگان برنامه با تبلیغات داخلی عرضه می‌شود و برای بهره‌مندی از برخی امکانات باید به سراغ نسخه پرمیوم رفت.

بهترین برنامه‌ ادیت عکس، افکت، فیلتر + ویرایش حرفه ای همه کاره تصویر گوشی اندروید و آیفون

نرم افزار Photo Editor Pro

اپلیکیشن Photo Editor Pro از محبوب‌ترین ویرایشگرهای تصویر در اندروید به شمار می‌رود. این برنامه در کنار امکانات استاندارد، دارای افکت‌ها، فیلترها، استیکرها و تتوها مختلف است. ویژگی‌های ابتدایی ویرایش مثل کنترل روشنایی، کنتراست، سایه‌ها، هایلایت‌ها و… به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند اما موارد پیشرفته‌تر مثل اشباع، Hue و luminance تنها در نسخه پرمیوم وجود دارند.

این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و کاربردی است اما تبلیغات تمام صفحه در نسخه رایگان باعث نارضایتی برخی کاربران است که در کل نرم افزاری با آنکه حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد ولی افکت‌ها و فیلترهای آن موجب شد تا به گزینه مناسبی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود،

کد خبر 623446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.