برگزاری دوره تربیت مبلغ نوجوان در اصفهان

مدیر مرکز افق مقبره علامه مجلسی(ره) گفت: دوره تربیت مبلغ نوجوان با هدف آشنایی با نحوه فعالیت در عرصه جهاد تببین و سخنوری حرفه‌ای برگزار شد.

محمد خواجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت و ضرورت جهاد تبیین در زمان کنونی، دوره کاربردی تربیت مبلغ نوجوان با حضور و تدریس حجت‌الاسلام محمد داستان‌پور در مقبره علامه مجلسی (ره) برگزار شد.

وی افزود: این دوره سه‌روزه برای هر دو گروه خواهران و برادران در سالن اجتماعات مقبره علامه مجلسی (ره) برگزار شد و استقبال و مشارکت خوب فعالان فرهنگی اصفهان را به دنبال داشت.

مدیر مرکز افق مقبره علامه مجلسی (ره) تصریح کرد: فعالان فرهنگی شهر اصفهان از محتوای تبیینی و تخصصی دوره بهره بردند و توانستند با راهبردهای کارا و موفق در عرصه سخنوری و جهاد تبیین آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برپایی این دوره‌ها ضمن کسب آموزش‌های لازم برای تربیت مبلغ و سخنرانی در راستای جهاد تبیین مؤثر و سازنده است، اظهار کرد: به تعبیر رهبر حکیم انقلاب، زدودن غبار بدفهمی، تحریف، کم‌فهمی همچنین فهم تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه و تلاش برای روشنگری کمک بسزایی به این مبلغان می‌کند تا بتوانند در امتداد این حرکت جهادی فعالیت کنند.

خواجه خاطرنشان کرد: اهمیت جهاد تبیین در دوران کنونی بر فردی پوشیده نیست و تأکید رهبر انقلاب بر این مهم دلالت بر اهمیت همان موضوع دارد که باید به شکل گسترده و ظریف به آن پرداخته شود.

وی گفت: تبیین کردن برای روشن شدن حقیقت است اما روش کار در این عرصه و چگونگی تبیین هم از ضرورت‌هایی است که باید آموخت، دریافت، شناخت و در عرصه عمل به منصه ظهور رساند.

مدیر مرکز افق مقبره علامه مجلسی (ره) با اشاره به مشارکت ۲۰۰ نفر در این دوره سه‌روزه افزود: خواهران و برادران شرکت‌کننده در دوره، طی دو مرحله حضوری و غیرحضوری در این دوره شرکت کردند.

وی محتوای دوره را شامل مباحث اعتقادی و سیاسی در عرصه جهاد تبیین برشمرد و گفت: در این دوره آموزشی، رده‌های سنی مختلف از نوجوان تا پیشکسوتان فرهنگی حضور داشتند.

به گزارش ایمنا، دوره کاربردی تربیت مبلغ نوجوان از بیست‌وهشتم آبان تا یکم آذرماه جاری در سالن اجتماعات مقبره علامه مجلسی (ره) شهر اصفهان برگزار شد.

کد خبر 623173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.