دشمنان در فتنه اخیر راه به جایی نبردند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دشمنان و بدخواهان ایران به‌دنبال فاصله انداختن میان نسل جوان و نوجوان با مقدسات، معنویات و اماکن مقدسه اسلامی هستند؛ از همین رو تا می‌توانند در این راه، تبلیغات وسیع رسانه‌ای، دروغ‌پراکنی و حتی کشته‌سازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری امروز دوشنبه هفتم آذر، در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل چراغی و شهدای امنیت در مسجد امام علی (ع) کوه نور اصفهان، اظهار کرد: این سخن به‌یادماندنی سردار دل‌ها که گفتند جمهوری اسلامی حرم است، باید مدنظر همگان باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی چکیده مجاهدت‌ها و فداکاری همه انبیا و اولیای الهی است که در دوران معاصر، با مجاهدت و از جان گذشتن رزمندگان و انقلابیون در دوره‌های مختلف همچون طاغوت، انقلاب، نبرد هشت‌ساله با رژیم بعث، جبهه مقاومت و دفاع از امنیت و تمامیت ارضی وطن نسل‌به‌نسل پیش رفته است و دهه چهارم خود را با اقتدار پشت سر می‌گذارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ذلالت‌های دوران طاغوت ستم‌شاهی تصریح کرد: مشاوران و تصمیم‌گیرندگان آن رژیم، سفیران کشورهایی همچون انگلیس و آمریکا بودند که هر کاری اراده می‌کردند و می‌خواستند در این مملکت انجام می‌دادند و حتی از سران پهلوی اجازه نمی‌گرفتند.

ایران، محور جهان اسلام

به گفته میرحیدری، امروز نظام مقدس اسلامی ایران به‌عنوان محور جهان اسلام و حتی افراد آگاه غیرمسلمان شناخته می‌شود و همه آزادی‌خواهان زیر پرچم مقدس آن احساس آرامش دارند.

وی با بیان اینکه چشم امید همه مظلومان عالم به انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: نوید ظهور منجی عالم بشریت امید را در دل مسلمانان زنده نگه داشته و این حقیقت با شکوفایی تمدن نوین اسلامی است که به منصه ظهور خواهد رسید.

رئیس پلیس استان اصفهان گفت: امروز شاهد هستیم دین اسلامی که هزاران سال بود از حقیقت و اصالت خود فاصله گرفته بود، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن سال ۵۷، بار دیگر جانی تازه گرفت. همین باعث شد تمامیت استکبار جهانی و نظام سلطه همه تلاش خود را برای بر زمین زدن آن به‌کار بندد و هر نقشه و توطئه‌ای در توان دارد اجرا کند.

وی اضافه کرد: دشمنان توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی را به‌کار گرفتند تا این انقلاب نوپا را به زمین بزنند. به همین منظور هم فرقه‌های متعددی را در ترکمن‌صحرا، کردستان، سیستان و حتی آذربایجان ایجاد کردند؛ اما همه آنها با نیت خالصانه امام راحل (ع) و همراهی مردم خداجو نقش بر آب شد و به جایی نرسید.

میرحیدری ادامه داد: در دوران حاضر نیز، انگلیس خبیث و اسرائیل کودک‌کش با پول‌های عربستان سعودی حوادثی همچون فتنه‌ها و آشوب‌های سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را کلید زدند و راه به جایی نبردند، اما امسال با درنده‌خویی بیشتر امنیت ما را هدف گرفتند و با ابزار رسانه و متوسل شدن به دروغ و تبلیغات هدفدار، سعی در خدشه‌دار کردن امنیت کشورمان داشتند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دشمنان و بدخواهان ملت ایران راه به جایی نبردند، به خاطر ایستادگی مردم و عزیزانی بود که در مسیر تأمین امنیت و آرامش عمومی جانشان را فدا کردند و این توطئه شوم را هم شکست دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در دوره حاضر، همه هیمنه پوشالی نظام سلطه به‌ویژه اسرائیل جنایتکار که زمانی شعار از نیل تا فرات سرمی‌داد، به یک شعاع محصور در فلسطین اشغالی محدود شده و در همین محدوده کوچک هم هراس از حزب‌الله، حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت خواب آنها را آشفته کرده است.

وی با اشاره به انهدام پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق در سال ۹۸ اظهار کرد: آمریکایی‌ها جرئت پاسخ به این حمله موشکی و دیگر حملات مشابه را نداشتند و همه این‌ها نشان از صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

میرحیدری تصریح کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی چنان ترس و وحشتی در بین سران سلطه‌گر منطقه و غرب انداخته است که گاهی خودشان هم به آن اذعان می‌کنند.

وی تاکید کرد: قلب ملت‌های آزاده و مسلمان با ایران است؛ بنابراین باید این مهم را به‌خوبی صیانت کنیم و تا توان داریم اجازه ندهیم نقشه‌های شوم آن‌ها راه به جایی ببرد. اقتدار امروز ایران اسلامی باعث شده سلطه‌گران دیوانه‌وار بر ما و ارزش‌های اصیل ما بتازند و تا می‌توانند دسیسه‌چینی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: دشمنان و بدخواهان ایران به‌دنبال فاصله انداختن میان نسل جوان و نوجوان با مقدسات، معنویات و اماکن مقدسه اسلامی هستند؛ از همین رو تا می‌توانند در این راه، تبلیغات وسیع رسانه‌ای، دروغ‌پراکنی و حتی کشته‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر اصفهان گفت: حدود شش میلیارد تومان در مدت یک هفته به حساب اغتشاشگران واریز شده است. این نشان می‌دهد آن خانمی که در مزار شهیدان شعارنویسی می‌کند، اجاره‌ای و اجیرشده مستکبران است.

میرحیدری تاکید کرد: عامل شهادت سه شهید عزیز چندی قبل در خانه اصفهان، اراذل و اوباش مشروب‌خواری بودند که چندین فقره چاقوکشی و ایجاد ناامنی در پرونده داشتند و با اجیر شدن توسط منافقان و دشمنان نظام، دست به این اقدام جنایتکارانه زدند.

ضرورت تقدیر از جهادگران عرصه جهاد تبیین

حجت‌الاسلام سید روح‌الله فیاض، امام جمعه ملک‌شهر اصفهان، در ادامه گفت: جهاد تبیین توصیه رهبر حکیم انقلاب است که باید به شکل همگانی انجام شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: جهاد تبیین باید عالمانه، جهادگونه و حکیمانه باشد و حتی از جهادگران عرصه تبیین در مناسبت‌های مختلف همچون هفته بسیج تقدیر شود.

امام جمعه ملک‌شهر خاطرنشان کرد: بسیج حد و مرز نمی‌شناسد، همان‌گونه که انقلاب اسلامی در حال درنوردیدن مرزهاست؛ بنابراین بسیج هم تفکری است که در حال رشد و ترقی است. درواقع هر دلداده به نظام مقدس اسلامی بسیجی است.

کد خبر 623072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.