آمادگی هلال احمر خوزستان برای کمک به کوهنوردان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مجموعه امداد و نجات هلال احمر آمادگی ارائه کمک‌های فنی، کمی و کیفی به کوهنوردان را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شعبانی امروز، یکشنبه ششم آذر، در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان اظهار کرد: این استان به علت شرایط جغرافیایی آن و وجود مناطق کوهستانی شاخص‌ها و ظرفیت‌های منحصربه‌فردی دارد که انعقاد این تفاهم‌نامه می‌تواند پشتوانه‌ای برای افزایش سطح همکاری‌های عملیاتی و آموزشی در حوزه کوهنوردی استان باشد.

وی هدف از این تفاهم‌نامه را در مرحله نخست، ارتقای سطح علمی امدادگران و افزایش توان عملیاتی کوهنوردان دانست و ادامه داد: ظرفیتی که هلال احمر در بحث آموزش‌های همگانی و تخصصی فراهم کرده، می‌تواند تحولی در این حوزه ایجاد کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با دعوت از اعضای هیئت کوهنوردی سراسر استان برای پیوستن به خانواده بزرگ داوطلبان هلال احمر، خاطرنشان کرد: مجموعه امداد و نجات هلال احمر استان آمادگی ارائه کمک‌های فنی، کمی و کیفی به کوهنوردان را دارد و در هنگام بروز حوادث کوهستانی به کوهنوردان کمک کرده و یاریگر تیم‌های هیئت کوهنوردی خواهد بود.

کد خبر 622645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.