مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۵ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر قتل هولناک پیرزن توسط مرد کارتن‌خواب، کشف یک محموله مهمات جنگی در اهواز، نشت گاز در پتروشیمی ایلام، کشف جسد سوخته مرد گمشده و دستگیری زن و شوهری با ۳۱ فقره سرقت در شیراز را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز، شنبه پنجم آذر، به شرح زیر است:

حدود ۱۱ شب هفتم تیر امسال، رسیدگی به پرونده قتل پیرزن تهرانی در دستورکار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با اعلام این گزارش، تیم جنایی بلافاصله در محل وقوع حادثه، واقع در آپارتمانی در محله گیشا حاضر شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد در حالی که خانم پرستار خانگی پیرزن، برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود، مقابل در خانه با فرد ناشناسی روبه‌رو شده که ادعا می‌کرده بسته‌ای برای پیرزن آورده و اصرار داشته که آن بسته را به دست او برساند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک محموله مهمات جنگی با یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید

نشت گاز در مجتمع پتروشیمی ایلام به مسمومیت ۲۰ نفر در این استان منجر شده است.

بیشتر بخوانید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به زلزله ۴.۱ ریشتری امروز در شهرستان راور از توابع این استان گفت: این زلزله خوشبختانه هیچ خسارت جانی و مالی بر جای نگذاشته است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با دستگیری زوج سارق، ۳۱ فقره کیف‌قاپی و کش‌روی موبایل در این شهرستان کشف شد.

بیشتر بخوانید

صبح چهارشنبه، دوم آذر، اهالی خیابانی در محله یافت‌آباد صدای درگیری خانوادگی را در یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد به محل حادثه رفتند و به محض ورود به خانه، با جسد خون‌آلود زنی جوان مواجه شدند که به طرز وحشتناکی کشته شده بود.

بیشتر بخوانید

مرد جنایتکار که پس از قتل همسرش، جسد او را در بیابان‌های خارج شهر رها کرد و با داستان‌سرایی قصد گمراه کردن پلیس را داشت، در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال گذشته با گزارش مرد جوانی که مدعی بود همسرش ناپدید شده است آغاز شد.

بیشتر بخوانید

سی‌ام مهرماه امسال وقتی مأموران کلانتری ۱۷۲ شهر ری برای بازداشت یک قاچاقچی مواد مخدر راهی خانه‌اش شدند، هرگز تصور نمی‌کردند با پرونده‌ای جنایی مواجه شوند. به محض حضور آنها مقابل خانه مرد موادفروش که در طبقه اول ساختمانی در آن محدوده بود، مرد جوان از پنجره فرار کرد که مأموران وارد خانه شدند و در بازرسی از محل، مقداری مواد مخدر کشف کردند.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت ۹ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی اصفهان خبر داد و گفت: سه نفر از این تروریست‌ها قصد فرار از کشور را داشتند.

بیشتر بخوانید

مرد ۵۱ ساله‌ای که در دی سال ۹۲ به اتهام نگهداری غیرقانونی یک دختر خردسال با دستور ویژه قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی وقت شعبه ۸۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) دستگیر شده بود، در ابتدا به دلیل ترس از مجازات هربار قصه‌ای را درباره دختر سه‌ساله سر هم می‌کرد و بالاخره با راهنمایی‌ها و ارشادهای مقام قضائی، داستان دختری به نام «مهلا» را این‌گونه بازگو کرد: ۲۱ ساله بودم که با همسرم به‌طور سنتی ازدواج کردم و او را خیلی دوست داشتم، اما در طول ۳۰ سال زندگی مشترک، صاحب فرزندی نشدیم.

بیشتر بخوانید

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در یکی از ییلاقات این شهرستان، مأموران انتظامی به‌سرعت در محل حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه پلیس، مشخص شد که این مرد پس از خروج از خانه با خودروی پیکان، با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده و جنازه نیمه‌سوخته‌اش در ییلاقات ماسال رها شده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: حسین زرین‌جویی، طنزپرداز لرستانی، امروز (سه‌شنبه یکم آذر) در منزل پدری خود اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید

عصر یکشنبه، ۲۹ آبان، به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران، خبر رسید که زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران جانش را از دست داده و مرگ او مشکوک است. به دستور قاضی، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که زن جوان پنج روز قبل به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات او بی‌فایده بوده و درنهایت زن جوان تسلیم مرگ شده است.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۲ به‌دنبال تماس شهروندی با پلیس شهریار آغاز شد. این مرد که با پلیس تماس گرفته بود، از بوی تعفنی که از خانه همسایه‌شان به مشام می‌رسید، خبر داد. وی گفت: زن و مرد همسایه مدتی است مدام با هم درگیرند و ما صدای مشاجره آنها را می‌شنویم. از چند روز قبل هیچ صدایی از خانه‌شان نمی‌آید، اما بوی تعفن به مشام می‌رسد. من گمان می‌کنم اتفاق بدی رخ داده است.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۱ امروز خبر پیدا شدن یک جسد در بازار طلافروشان گزارش و بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شد.

بیشتر بخوانید

حوالی نیمه‌شب پنجشنبه، وقوع یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرمان گزارش شد که بی‌درنگ با حضور نیروهای کلانتری ۱۹ در یکی از محله‌های حومه شهر کرمان، مشخص شد یک زوج افغانستانی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند و عامل قتل از محل جنایت گریخته است.

بیشتر بخوانید

یکی از روزهای اسفند پارسال، زنی جوان با ۱۱۰ تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد، سراسیمه و هراسان گفت که مرد همسایه در حال جابه‌جایی یک جسد است. پس از این تماس، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض راهی آدرسی که زن جوان اعلام کرده بود، شدند. محل حادثه یک خانه ویلایی بود که به یک کارگاه مبل‌سازی تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۵ ساله در شهرک شهریار این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال ۹۵ به‌دنبال پیدا شدن یک خودروی زانتیای سوخته در اسلامشهر آغاز شد. با کشف این خودرو مأموران به بررسی پرداختند و جسد سوخته راننده که قابل شناسایی نبود با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی آتش‌سوزی را عمدی تشخیص دادند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 622488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.