20 لوستر لوکس برای منزل

یکی از ابزارهای ضروری در دکوراسیون هر منزل، لوستر است که جزو وسایل روشنایی و دکوراتیو به حساب می‌آید.

این وسیله در انواع مدل‌ها و طرح‌ها تولید می‌شود؛ به طوری که منزل شما هر سبک دکوراسیونی داشته باشد می‌توانید لوستر مناسبی پیدا کنید.

اما در میان انواع لوسترها، کدام مدل برای منازل مناسب‌تر است؟ اگر به دنبال خرید لوستر برای خانه خود هستید، حتماً با این سوال رو به رو شده‌اید. در صورتی که به دنبال جواب هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ما در ادامه ۲۰ مدل از بهترین لوسترهای لوکس برای منازل را برای شما معرفی کرده‌ایم.

تاثیر لوستر در دکوراسیون منزل

لوستر به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل دکوراتیو هر خانه می‌تواند تاثیر بسیاری بر زیبایی منزل شما داشته باشد. با افزایش تقاضا برای لوستر و پیشرفت صنعت تولید این وسیله، میزان تولیدات بالا رفته و مدل‌های جذاب‌تری از آن وارد بازار شد.

تاثیر لوستر بر زیبایی و دکوراسیون منازل بر هیچکس پوشیده نیست. از طرفی این وسیله جذاب می‌تواند با ایجاد روشنایی مناسب و نورپردازی خوب، خانه شما را مدرن‌تر سازد. افرادی که در حوزه دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان تخصص دارند، به این موضوع واقف‌اند که نورپردازی چه قدرت شگفت انگیزی دارد و مانند یک معجزه عمل می‌کند. ظاهر زیبای لوستر نیز در کنار این مزیت‌ها، بر جذابیت محیط منزل می‌افزاید.

معرفی لوسترهای لوکس برای منزل

20 لوستر لوکس برای منزل

لوسترهایی که برای منزل، به خصوص برای پذیرایی مناسب هستند، انواع بسیاری دارند. سایت فروشگاه چند سو به عنوان یک بستر موفق در زمینه فروش آنلاین محصولات منزل شناخته می‌شود که امکان خرید انواع لوسترها را برای شما فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید این محصول هستید، بد نیست که به محصولات این سایت نگاهی بیندازید.

برای انتخاب از انواع چراغ آویز می‌توان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین موارد را جست و جو کرد؛ ممکن است شما نیز مایل به خرید نمونه‌ای از میان آن‌ها باشید. از همین رو در این بخش به معرفی چند مورد از لوسترهای محبوب و پرفروش می‌پردازیم.

۱- لوسترهای مدرن

چیدمان مدرن یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در دنیای امروز است که نیاز به یک لوستر مدرن هم دارد. معمولاً لوسترهای مدرن به شکل‌های هندسی طراحی می‌شوند. همین اشکال در ترکیب با نور جذابیت خارق العاده‌ای را به فضا می‌بخشند. از آنجایی که این سبک به روشنایی و سفیدی تمایل دارد، بهتر است از لامپ‌هایی با نورهای سفید برای آن استفاده کنید. متریال به کار رفته در ساخت این لوسترها هم متنوع بوده از جنس استیل، فلز، چوب و… می‌باشد.

۲- لوسترهای نیمه کلاسیک

اگر هنوز بین سبک کلاسیک و مدرن مانده‌اید و نمی‌توانید از میان آنها انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما لوسترهایی با سبک نیمه کلاسیک است. درست است که حالت قدیمی و نوستالژیک ندارند اما اصالت از ظاهر آنها نمایان است. جلوهای مجلل به خانه شما می‌بخشند و برای هر دو دکوراسیون معاصر و کلاسیک هم قابل استفاده است. معمولاً از شیشه و کریستال ساخته می‌شود اما تنوع زیادی هم در شکل ظاهری و ابعاد دارد که می‌تواند پاسخگو نیاز شما باشد.

20 لوستر لوکس برای منزل

۳- لوسترهای کلاسیک

علاقه مندان به دکوراسیون‌های اعیانی و کلاسیک، خوب می‌دانند که ابهت اولین شرط برای خرید لوازم خانه در سبک کلاسیک است. لوسترهای کلاسیک در ابعاد بزرگ و طراحی‌های ساده و در عین حال زیبا و دوست داشتنی تولید می‌شوند. دارای تنوع رنگی بسیاری هستند و از رایج‌ترین آنها می‌توان لوسترهای برنزی اشاره کرد که چراغ‌های بسیار شکیلی هم دارد و زیبایی آن را دو چندان می‌کند. اگر قصد خرید لوستر کلاسیک را دارید، بهتر است برای افزایش زیبایی چیدمان از شمعدان‌های ست با آن هم در دکوراسیون استفاده کنید.

۴- لوستر نامتقارن

قرار نیست که همیشه تقارن و نظم در فضا حاکم باشد! گاهی کمی تنوع می‌تواند بسیار دلنشین‌تر به نظر برسد، همچون لوسترهای نامتقارن که در برخی مواقع طراحی کج و کوله دارند. درست است که ایده اصلی آن از سبک مدرن برگرفته شده و اشکال هندسی پایه آن هستند اما به خاطر ظاهر متفاوت‌تری که دارند در دسته بندی لوسترهای مدرن قرار ندارند. می‌توانید برای خانه‌های ساده و کوچک که به دنبال یک نقطه مرکزی پر نور هستند از این انواع مدل‌های این چراغ‌ها انتخاب نمایید.

۵- لوستر مینیمال

این مدل از لوستر، در عین سادگی زیبا و چشم نواز هستند. به دور از هرگونه تزئینات اضافه و زرق و برقی طراحی می‌شوند. می‌توانید با استفاده زا این لوسترها به راحتی با نور در محیط بازی کنید و با ایجاد سایه و روشن یک دکوراسیون شکیل و عالی داشته باشید. تنوع رنگی زیادی دارند و معمولاً در اندازه‌های کوچک ساخته می‌شوند. این لوسترها برای خانه‌های آپارتمانی کوچک می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

۶- لوسترهای چندشاخه

اگر فضای سالن شما بزرگ‌تر است و در عین حال برای نصب دو لوستر کوچک می‌باشد، بهترین راه حل برای شما بیشتر کردن تعداد شاخه‌های لوستر است. هرچه این شاخه‌ها بیشتر باشد، نور بیشتری داشته و می‌تواند به اسانی مشکل شما را برطرف سازد. البته در اضافه کردن شاخه‌ها نباید زیاده روی کنید، چرا که جلوه ظاهری لوستر را به هم می‌ریزد. ناگفته نماند که در دکوراسیون کلاسیک، هرچه تعداد شاخه‌ها بیشتر باشد، جذابیت آن بیشتر بوده و یک چیدمان اشرافی به محیط میبخشد.

۷- لوسترهای اویزان

همه ما لوسترها را با شکل آویزان آنها می‌شناسیم. اما با پیشرفت در فناوری و طراحی داخلی، امروزه مدل‌های بسیار جذاب‌تری هم ساخته شده‌اند که با وجود آویزان بودن از سقف اما هیچ پایه متصلی به سقف ندارد که به راحتی با چشم مشاهده کنید. این مدل از لوسترها بیشتر بر روی کانتر و خانه‌های لوکس به کار گرفته می‌شود. پایه اتصالی آنها نامرئی بوده به همین خاطر یک حالت معلق دارد که هر بیننده‌ای را شیفته خود می‌کند.

۸- لوسترهای چسبیده به سقف

در مقابل لوسترهای آویزان، مدل چسبیده به سقف قد علم کرده‌اند که برای خانه‌هایی که سقف آنها کوتاه است، بهترین گزینه به شمار می‌رود. این لوسترها به سقف چسبیده می‌شوند. نور را در شعاع بیشتری پرتاب می‌کنند و دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت. به کارگیری این لوسترها در دکوراسیون مدرن و لاکچری بسیار رواج داشته و اغلب هم در دو شکل دایره و مستطیل تولید می‌شوند.

20 لوستر لوکس برای منزل

۹- لوسترها فانتزی

احتمالاً شما هم تا به امروز انواع لوسترها را دیده‌اید که در شکل‌های چند ضلعی، با طراحی متفاوت نور را به فضا می‌بخشند. این نمونه‌ها در دسته بندی لوسترهای فانتزی قرار دارد. هیچ محدودیتی در طراحی ابعاد، رنگ و متریال به کار رفته شده ندارند و بیشتر جنبه سلیقه‌ای دارد. مدل لانه زنبوری پر فروش ترین طرح این لوسترها می‌باشد.

۱۰- لوستر چوبی

همانطور که از نام آن پیدا است دارای جنس چوبی بوده و بیشتر برای چیدمان نئوکلاسیک مناسب است. امروزه طرفداران آن بسیار کمتر شده اما هنوز هم توانسته زیبایی خود را حفظ کند و برای محیط‌های کوچک با دکوراسیون خاص به کار گرفته شود.

۱۱- لوستر حبابی

این لوسترها، ظاهری همچون اتم‌ها دارند. طراحی آنها به گونه‌ای است که هر لامپ درون یک حباب قرار گرفته است و از پایه به یکدیگر متصل هستند. این حباب‌ها می‌تواند شفاف یا مات باشد. انتخاب آن بر عهده سلیقه شما است. بیشتر برای اتقا خواب‌ها، دفاتر لوکس آشپزخانه و… از آن استفاده می‌شود.

۱۲- لوسترهای اسپرت

این مدل هم جز جدیدترین نمونه‌های بازار است که با ظاهر متفاوتی که دارد توانسته توجه همگان را به خود جلب کند. معمولاً در رنگهای طلایی و نقره‌ای و با استفاده از استیل ساخته می‌شود. می‌توان در هر فضایی از آنها استفاده کرد.

20 لوستر لوکس برای منزل

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع لوستر می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

۰۲۶۳۲۸۲۸۲۹۰ _ ۰۲۶۳۲۸۲۸۲۹۳ - ۰۹۳۵۵۸۰۰۱۶۷

Chandsoo.com

دکوراسیون لوکس با لوستر لوکس

دکوراسیون منزل بدون استفاده از لوستر مناسب کامل نخواهد بود؛ از همین رو محصول مذکور به یکی از مهم‌ترین وسایل در اثاثیه منزل به حساب می‌آید. همان‌طور که در این مقاله بیان کردیم، این محصول در انواع مدل‌ها و طراح‌ها به تولید می‌رسد که هر یک با سبک خاصی از دکوراسیون منزل تناسب دارند.

انتخاب از میان انواع محصولات روشنایی سقفی ممکن است کمی دشوار باشد؛ از همین رو ما برخی از بهترین و پرفروش‌ترین لوسترها را نام بردیم و به توضیح ویژگی‌های هر یک پرداختیم. با مطالعه مشخصات هر محصول، در پایان می‌توان محصولی که بیشترین تناسب با نیازتان دارد را انتخاب کرد.

کد خبر 621327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.