اگر قسطی خرید کنید، شانس بیشتری برای پس‌انداز خواهید داشت!

بسترهای بسیاری هستند که شرایط خرید قسطی را فراهم می‌کنند، اما بعضی از آن‌ها به ضامن و مدارک زیادی احتیاج دارند. پلتفرم «ازکی وام» سعی کرده است تا مسیر خرید اقساطی را برای هموطنان هموارتر کند.

چگونه برای روز مبادا پس‌انداز کنیم؟

پس‌انداز کردن از دیرباز در بین انسان‌ها سابقه داشته است بیشتر مردم تمایل دارند تا مقداری وجه را برای روز مبادا نگهداری کنند. با توجه به پیشرفت‌های عصر حاضر، پس‌انداز کردن می‌تواند بسیار اثربخش‌ باشد. به طوری‌که با سرمایه‌گذاری پس‌اندازها می‌توان به سودهای بیشتر دست یافت و در نهایت به استقلال مالی رسید. برای رسیدن به این اهداف، باید آگاهی مالی خودتان را افزایش دهید و به برنامه‌های سرمایه‌گذاری متعهد باشید. در ادامه قصد داریم ضمن بررسی ماهیت پس‌انداز برای روز مبادا، روش‌های مؤثری برای استفاده از پس‌انداز را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر نمی‌دانید چگونه پس‌انداز کنید یا با پس‌انداز خود چه‌کار کنید، با ما همراه شوید.

آیا باید برای روز مبادا پس‌انداز کنیم؟

پس‌انداز کردن از نظر بیشتر افراد یک کار معقول و صحیح است؛ اما بهتر است پس‌انداز به نیت روز مبادا نباشد. چون معمولاً منظور افراد از «روز مبادا» روزهای سختی است که ممکن است درگیر بیماری، حادثه یا مشکل شوند. تحقیقاتی که روی ذهن انسان صورت گرفته، نشان می‌دهد که انسان برای هرچیزی در زندگی برنامه‌ریزی کند، همان را تجربه خواهد کرد. پس وقتی برای روز مبادا، یعنی روزهای سخت پس‌انداز کنید، باید منتظر فرا رسیدن همان روزهای مبادای سخت باشید تا همه پس‌انداز خود را برای رهایی از مشکلات خرج کنید. پس به‌جای پس‌انداز کردن برای روز مبادا، با هدف رسیدن به آزادی مالی بیشتر و رسیدن به آرزوهایتان پس‌انداز کنید!

چطور می‌توان از پس‌انداز خودتان بهتر استفاده کنید؟

حتما شما هم برای پس‌انداز، بخشی از حقوقتان را در یک حساب نگهداری می‌کنید؛ ولی فراموش نکنید که در این حالت، نرخ تورم و تغییر قیمت ارز، ارزش پول شما را کم می‌کند؛ پس بهتر است به فکر راهکارهای دیگری باشید. خرید ارز دیجیتال، طلا و سرمایه‌گذاری در بورس هم از روش‌های دیگر پس‌انداز هستند. در بین این گزینه‌ها، خرید طلا امنیت بیشتری دارد. پس از این که مقدار طلای حاصل از پس‌انداز شما به حد قابل قبولی رسید، می‌توانید با طلاهای خود یک ملک خریداری کنید. املاک می‌توانند بهترین نوع سرمایه‌گذاری باشند. اما اگر پس‌انداز فعلی شما کمتر از خرید ملک است، در مشورت با یک فرد متخصص می‌توانید با سرمایه‌ای کمتر از یک میلیون تومان روی سهام، ارز دیجیتال یا طلا سرمایه‌گذاری کنید.

چه روش‌هایی برای پس‌انداز بیشتر وجود دارد؟

شاید تصور کنید که مقدار پس‌انداز شما کم است و باید بیشتر پس‌انداز داشته باشید. ممکن است برای داشتن پس‌انداز بیشتر به ذهنتان برسد که صرفه‌جویی کنید. اما صرفه‌جویی راه‌حل مناسبی برای داشتن پس‌انداز بیشتر نیست. بلکه باید درآمد خود را بیشتر کنید. با صرفه‌جویی کردن باید از کیفیت زندگی خود بکاهید و اجناس ارزان قیمت بخرید. خرید کالاهای ارزان قیمت اصلا به صرفه نیست و حتی خرج شما را بیشتر می‌کند. درصورتی که با هزینه کم، محصولات ارزان قیمت تهیه کنید، باید بعدا برای تعمیر آن خرج کنید یا دوباره آن محصول را خریداری کنید. برای پس‌انداز بیشتر باید به فکر راهکارهای نوین باشید و لذت‌های زندگی را حذف نکنید. خرید قسطی و سرمایه‌گذاری‌های کوچک از جمله راهکارهای نوین برای پس‌انداز بیشتر هستند.

برای داشتن پس‌انداز، قسطی خرید کنید

بله، برای داشتن پس‌انداز قسطی خرید کنید. تصور کنید که یکی از لوازم ضروری منزل‌ مانند یخچال، کولر و آبگرمکن خراب می‌شود و شما نیاز دارید محصول جدیدی خریداری کنید. حتی ممکن است گوشی یا لپ‌تاپ شما خراب شود. برای خرید لوازم منزل و لوازم الکترونیکی مثل لپ‌تاپ و گوشی به پس‌انداز احتیاج دارید. به‌علاوه، قیمت ارز و نرخ تورم هم روی هزینه نهایی این کالاها تاثیر می‌گذارند. اگر بتوانید این محصولات را قسطی خریداری کنید، دیگر لازم نیست نگران قیمت‌ها باشید. در خرید قسطی، برنامه پس‌انداز شما تغییر نمی‌کند و بهترین و باکیفیت محصولات نصیب شما می‌شود.

اگر قسطی خرید کنید، شانس بیشتری برای پس‌انداز خواهید داشت!

شرایط ویژه خرید قسطی از طریق «ازکی وام»

بسترهای بسیاری هستند که شرایط خرید قسطی را فراهم می‌کنند، اما بعضی از آن‌ها به ضامن و مدارک زیادی احتیاج دارند. پلتفرم «ازکی وام» سعی کرده است تا مسیر خرید اقساطی را برای هموطنان هموارتر کند. به طوری‌که اگر شما بخواهید قسطی خرید کنید، می‌توانید وارد وبسایت رسمی ازکی وام شوید و اطلاعات هویتی، شغلی و درآمدی خود را در آن ثبت کنید. آن‌گاه با توجه اطلاعات وارد شده، ازکی‌وام به شما اعتبار می‌دهد. شما می‌توانید با مقدار اعتباری که در ازکی وام دارید، از فروشگاه‌های بزرگ همکار ازکی‌وام، به‌صورت قسطی خرید کنید.

چه محصولاتی را می‌توان به‌صورت قسطی از طریق ازکی‌وام خریداری کرد؟

خرید قسطی از طریق پلتفرم ازکی‌وام شامل چندین مورد عمده است که می‌توان آن‌ها را به‌صورت زیر معرفی کرد:

  • لوازم خانگی
  • لوازم دیجیتال به‌خصوص گوشی و لپ‌تاپ
  • بیمه
  • لوازم تخصصی
  • پوشاک

حتی برای خرید پوشاک هم می‌توانید روی اعتبار ازکی وام حساب کنید. ممکن است بعضی از افراد به خرید قسطی اعتقادی نداشته باشند، اما اگر شما می‌خواهید قسطی خرید کنید، ازکی‌وام می‌تواند پلتفرم ایدئالی برای این کار باشد و شرایط خرید قسطی بدون معرفی ضامن را برای شما فراهم کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد وبسایت ازکی وام شوید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کد خبر 620751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.