زمان عرضه گوشی‌های سری Infinix Hot 20 5G در هند تایید شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Infinix Hot 20 5G اول دسامبر در هند عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرانجام شرکت Infinix تاریخ عرضه سری Hot 20 در هند را اعلام کرد؛ این مجموعه پیش از این در بازارهای مختلف جهانی عرضه شده است و شامل Hot 20i، Hot 20 Play، Hot 20S، Hot 20 و Hot 20 5G می‌شود. البته شرکت Infinix ممکن است فقط بعضی از این گوشی‌ها را وارد بازار هند کند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Infinix Hot 20 5G در تاریخ اول دسامبر در هند عرضه می‌شود. توئیت منتشر شده این موضوع را تائید می‌کند که Infinix گوشی Hot 20 5G را وارد بازار هند خواهد کرد. این محصول به تراشه مدیاتک Dimensity 810 مجهز شده و دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD است. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۴۰ هرتز است.

انرژی مورد نیاز گوشی Infinix Hot 20 5G از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی این محصول تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوبین تشخیص عمق می‌‎شود؛ دوربین سلفی آن نیز دارای یک حسگر هشت مگاپیکسلی است. گوشی هوشمند Infinix Hot 20 5G براساس سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‎‌شود و دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

گوشی هوشمند Infinix Hot 20 Play به پردازشگر مدیاتک Helio G37 مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود. این محصول دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است.

کد خبر 620570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.