گوشی Infinix Hot 30i چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Infinix Hot 30i در ماه جاری وارد بازار هند خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Infinix قصد دارد گوشی‌های سری Hot 30 را در ماه جاری وارد بازار هند کند، این محصول دارای نمایشگر بزرگ و حافظه زیادی است. گوشی Infinix Hot 30i با شماره مدل X669 که گواهی FCC را دریافت کرده است، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است.

گوشی Infinix Hot 30i از تراشه Helio G37 بهره می‌برد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری XOS مبتنی بر سیستم‌عامل Android 12 اجرا می‌‎شود. گوشی Infinix Hot 30i دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود و با یک فلاش LED همراه است.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، شرکت Infinix قصد دارد نوت‌بوک جدیدی نیز به نام Infinix Y1 Plus Neo نیز در کنار گوشی یادشده عرضه کند. به نظر می‌رسد که این محصول بسیار سبک است و از باتری با ظرفیت بالا بهره می‌برد. علاوه بر این، ممکن است شرکت Infinix دو گوشی جدید دیگر نیز در ماه مارچ یا آوریل سال جاری وارد بازار کند.

کد خبر 645599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.