افت مجدد بازار کریپتوکارنسی

بازار امروز رمرزارزها نیز شاهد یک روند نزولی بود، بیت کوین با افت یک درصدی به سطح ۱۶ هزار ۶۳۸ دلار رسید، اتریوم نیز با افت ۰.۸ درصدی به محدوده یک هزار ۲۰۷ دلار رسید اما رمز ارز صرافی بایننس روند صعودی را تجربه کرد، شاخص ترس و طمع نیز در وضعیت ترس شدید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آلت کوین شرپا، تحلیلگر ناشناس و مشهور ارزهای دیجیتال، به ۱۸۷,۳۰۰ دنبال‌کننده خود در توئیتر گفته است که فکر می‌کند بیت کوین در آستانه سقوط دیگری به محدوده قیمتی ۱۰,۰۰۰ تا ۱۴,۰۰۰ دلار است. طبق گفته‌های او اگر چنین اتفاقی برای بیت کوین بیفتد، این ارز دیجیتال به‌طور بالقوه می‌تواند قیمت برخی از آلت کوین‌های لایه اول را پایین آورد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۶۳۸ دلار

تغییرات: افت ۱.۰۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۰۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۳ دلار و یک سنت

تغییرات: رشد ۰.۶۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۹ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۲۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۹۶ درصدی

سولانا (SOL): ۱۲ دلار و ۹۵ سنت

تغییرات: افت ۵.۱۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۴۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۰ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۲.۰۴ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۹۸ سنت

تغییرات: افت ۱.۸۲ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۱۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۲ دلار و ۷۹ سنت

تغییرات: افت ۳.۰۰ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افت مجدد بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی

پیش بینی: بیت کوین زیر سطح استاتیک ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و داخل کانال نزولی قرار گرفته است، پیش‌بینی می‌شود در صورتی که نتواند از سطح مقاومتی استاتیک و داینامیک عبور کند احتمال ریزش مجدد وجود خواهد داشت، بر اساس برخی از تحلیل‌ها از کارشناسان بازار رمرزارزها احتمال افت تا سطح ۱۴ هزار دلار وجود خواهد داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۵۵ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۷۵ درصد

افت مجدد بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۷۰ میلیارد ۷۹۸ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۶ میلیارد ۷۲ میلیون دلار

افت مجدد بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

قرارگیری در سطح ۳۲ واحد و تداوم وضعیت ترس شدید در بازار سرمایه

افت مجدد بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

تتر اطمینان داد که سقوط آلامدا بر USDT های موجود در سولانا تأثیری نخواهد گذاشت

تتر اطمینان داد که استفاده از استیبل کوین USDT در شبکه سولانا هیچ خطر نخواهد داشت. طبق اطلاعیه‌ای که تتر در هجدهم نوامبر (بیست‌وهفتم آبان‌ماه) منتشر کرده است، استیبل کوین‌های USDT صادرشده توسط آلامدا از پیامدهای منفی سقوط صرافی FTX در امان هستند. گزارش شفافیت تتر نشان می‌دهد که سولانا پس از ترون و اتریوم، سومین شبکه بزرگ میزبان این استیبل کوین است. بر اساس این گزارش، ۱.۸۹ میلیارد دلار تتر در شبکه سولانا وجود دارد که برابر با سه درصد عرضه کل است.

جامپ کریپتو اعلام کرده است که تعطیل نمی‌شود

شرکت جامپ کریپتو (Jump Crypto)، یکی از مشهورترین شرکت‌های فعال در زمینه توسعه زیرساخت وب ۳.۰، در واکنش به شایعه‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی در مورد تعطیلی قریب‌الوقوع خود، با توییتی اعلام کرد که می‌خواهد «چند چیز را افشا کند»؛ زیرا شایعات زیادی «در حال پخش شدن است». بنا بر توییت جامپ کریپتو، این شرکت یکی از سرمایه‌دارترین و نقدشونده‌ترین شرکت‌های موجود در حوزه ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، قصد دارد به طور فعال به سرمایه‌گذاری‌ها و معاملات خود ادامه دهد و تعطیل نخواهد شد.

اپل احتمالاً در حال توسعه پلتفرم متاورس خود باشد

آگهی‌های شغلی اخیر اپل نشان می‌دهد که این شرکت احتمالاً در حال کار بر روی توسعه پلتفرم متاورس خود باشد. به گفته بلومبرگ، در حال حاضر اپل در جستجوی مهندسانی برای توسعه محتوای هدست واقعیت مجازی‌ای است که به‌روزی عرضه می‌شوند. یکی از این آگهی‌ها به‌وضوح به‌دنبال استخدام مهندس‌هایی با دانش توسعه دنیای سه‌بعدی با واقعیت ترکیبی است. اگرچه همه این تحولات به حرکت اپل به سمت توسعه جهانی شبیه به متاورس اشاره دارد، مدیر بازاریابی این شرکت گفته است که او هرگز از اصطلاح متاورس استفاده نخواهد کرد.

روند نزولی ارزهای دیجیتال بیش از پیش ادامه دارد

آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، تحلیلگر ناشناس و مشهور صنعت ارزهای دیجیتال، به ۱۸۷,۱۰۰ دنبال‌کننده خود در توئیتر اعلام کرده که با استفاده از عملکرد تاریخی ارزهای دیجیتال نمی‌توان پیش‌بینی کرد روند نزولی و فعلی بازار چقدر دوام می‌آورد؛ چراکه شرایط کلان موجود در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت است. طبق گفته‌های او، نرخ بهره، جنگ و چیزهای ترسناک دیگری که در اقتصاد کلان وجود دارد، نشان می‌دهد که روند نزولی ارزهای دیجیتال بیش از پیش دوام می‌آورد.

بنیان ارزهای دیجیتال همچنان مستحکم است

جرمی آلر، مدیرعامل شرکت سیرکل، صادرکننده استیبل کوین USDC، در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس گفته است که علی‌رغم بحران فعلی صنعت ارزهای دیجیتال که پس از ورشکستگی صرافی FTX شکل گرفته، بنیان کریپتو همچنان مستحکم است. وی همچنین گفته است که سیستم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین که پس از بحران مالی سال ۲۰۰۸ به وجود آمد همچنان موارد استفاده گسترده‌ای دارد و شفافیت بیشتری نسبت به امور مالی سنتی ارائه می‌کند. آلر عقیده دارد که مشکل این است که اکنون نهادهای متمرکز بر فضای ارز دیجیتال تسلط دارند.

افت مجدد بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 620352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.