شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۶ آبان‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۷۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه باقرشهر با شاخص ۱۵۸ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

وضعیت ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۳۹، پاکدشت با شاخص ۱۱۱، رباط‌کریم با شاخص ۱۰۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۸ و شهریار با شاخص ۱۲۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۳، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۰، امام خمینی با شاخص ۶۴، پارک رازی با شاخص ۹۷، پاسداران با شاخص ۹۰، پردیس با شاخص ۶۲، پونک با شاخص ۵۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۵۹ و تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

وضعیت ایستگاه‌های دانشگاه تهران با شاخص ۶۵، دماوند با شاخص ۶۹، ژئوفیزیک با شاخص ۵۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۴، شریف منطقه دو با شاخص ۶۰، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۸۷ و شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

همچنین شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۷، قائم با شاخص ۸۹، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۹۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۴، ملارد با شاخص ۹۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۸ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۹ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۲، چشمه با شاخص ۴۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۳۵، سلامت با شاخص ۳۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۲۹، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۳۶، قرچک با شاخص ۲۴ و لواسانات با شاخص ۲۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 620011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.