پیکسل فولد گوگل در رندرهای غیررسمی رویت شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پیکسل فولد گوگل با دوربین سه‌گانه و طراحی جذاب در رندرهای غیررسمی رویت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی رندرهایی منتسب به پیکسل فولد گوگل منتشر شده است که این گوشی تاشدنی را در رنگ‌های مشکی و سفید نشان می‌دهد. این محصول در حال سپری کردن مراحل تولید است و برخلاف بعضی از شایعه‌ها، با نام Pixel Notepad عرضه نمی‌‎شود. رندرهای جدید دقت بالایی دارند و براساس تصاویرواقعی محصول ساخته شده‌اند.

گوشی تاشدنی گوگل احتمالاً در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت ۱۷۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. گوگل درحال‌حاضر از پیکسل فولد با کدنام Project Passport یاد می‌کند. این دستگاه در بخش بیرونی نمایشگری با حفره دایره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۹.۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

نمایشگر داخلی پیکسل فولد نیز در بخش بالایی خود از دوربین ۹.۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. شایعه‌های قبلی ادعا می‌کنند که پیکسل فولد گوگل از نمایشگر ۷.۶ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

نکته قابل‌توجه این است که براساس رندرها، دو طرف نمایشگر پیکسل فولد به هنگام بسته شدن این گوشی به صورت کامل روی هم سوار می‌شوند از طرفی حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر تا حد زیادی به چشم می‌آید.

گوگل اسپیکرهای فولد را در بخش بالا و پایین گوشی قرار می‌دهد و حسگر اثرانگشت را با دکمه پاور کناری ادغام می‌کند. در این محصول خبری از حسگر اثرانگشت درون‌صفحه‌ای نخواهد بود. پنل پشتی پیکسل فولد از سه دوربین میزبانی می‌کند که به شکل افقی واقع شده‌اند. هنوز مشخص نشده است که پیکسل فولد چه تاریخی رونمایی و عرضه می‎‌شود.

کد خبر 619842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.