نقش موثر مدیریت ارتباطات در تحقق اهداف مدیریت شهری

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری به عنوان حلقه اصلی ارتباط میان مدیران شهری، کارکنان و شهروندان، مسئولیت بسیار مهمی بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین احسانی در دومین نشست مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها، مناطق و ادارات شهرداری سمنان که در محل سالن شهید بابایی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت و در دسترس بودن اخبار، اطلاعات شهری و محتوای تولیدی، نقش مؤثری در تحقق اهداف مدیریت شهری، ارتقای سطح آگاهی شهروندان و تداوم تعامل میان آنها و مدیران و کارکنان شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه در دوره جدید، دو رویکرد کلی به عنوان ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی سرلوحه کار قرار گرفته است، افزود: هدف این مدیریت در ارتباطات درون‌سازمانی، هم‌افزایی و همگرایی میان مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها، مناطق و ادارات با یکدیگر و تعامل با کارکنان و مدیران شهری است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: رویکرد برون‌سازمانی جلب مشارکت شهروندی و انتقال نظرات، پیشنهادها و انتقادات شهروندان و اصحاب رسانه به مدیران شهری است.

احسانی گفت: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری به عنوان حلقه اصلی ارتباط میان مدیران شهری، کارکنان و شهروندان، مسئولیت بسیار مهمی بر عهده دارد.

به گزارش ایمنا، در این نشست مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها، مناطق و ادارات شهرداری سمنان به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه اطلاع‌رسانی پرداختند.

کد خبر 619465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.