امضای تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا امروز ( یکشنبه) به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم آبان ماه_ در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا اظهار کرد: گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا از بزرگترین فعالان منطقه خاورمیانه در امر هتل سازی است.

وی افزود: صنعت توریسم و هتل‌سازی به سرمایه گذاری بیشتر در کلان‌شهر اصفهان نیاز دارد، در این راستا حضور سرمایه‌گذار خارجی در این عرصه می‌تواند تسهیل‌گر و زمینه ساز توسعه بیشتر اصفهان در این بخش باشد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری با گروه هتل‌های شاذا در راستای توسعه صنعت درآمدزای گردشگری نیز در همین بخش دنبال می‌شود.

وی ابزار امیدواری کرد: این نوع قراردادها و همکاری‌ها زمینه توسعه هر چه بیشتر شهر اصفهان در بخش هتل‌داری، هتل‌سازی و گردشگری در منطقه را فراهم کند.

سانجیو مالهوترا، نایب رئیس اجرایی گروه هتل‌های شاذا در این جلسه اظهار کرد: این گروه سرمایه‌گذاری نسبت به ایجاد تعلق و حس فرهنگی در شهروندان حساسیت بالایی دارد.

وی تصریح کرد: تنها ساخت هتل در این گروه مطرح نیست، بلکه زوایا و ابعاد دیگری همچون برگزاری جشنواره‌ها، آئین‌ها و برنامه‌های هنری و فرهنگی متنوع در این سازه‌ها را نیز در نظر داریم و در اصفهان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان با گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا به امضا رسید.

کد خبر 619083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.