اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی برای رنگ‌آمیزی المان‌های شهری

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: رنگ‌آمیزی وسایل حرکت درمانی، سطل‌های زباله، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی و المان‌های موجود در پارک‌ها با هدف حذف آلودگی بصری و مهیا کردن محیطی پاک و سالم برای شهروندان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت بوستان‌ها به عنوان ظرفیتی برای تفریح شهروندان اظهار کرد: با توجه به شرایط زندگی در شهرها اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، زیرا شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و منازل، اشتیاق بیشتری برای وقت گذراندن در پارک‌ها دارند.

وی ادامه داد: پارک‌های سطح منطقه ۹ بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی اصفهان است که در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان است و بهسازی اساسی این اماکن جزو اولویت‌های شهرداری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به بازدید از پارک‌های سطح این منطقه به‌منظور ساماندهی آن، خاطرنشان کرد: نوسازی و بهسازی نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها، سطل‌های زباله، تعویض و مرمت کف‌پوش‌ها، حذف و رفع موانع پرخطر فیزیکی و بررسی تجهیزات ورزشی و زمین‌های بازی کودکان با پیگیری واحد زیباسازی این منطقه با اعتباری بالغ بر هزار میلیون ریال در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی وسایل حرکت درمانی، سطل‌های زباله، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی و المان‌های موجود در پارک‌ها با هدف حذف آلودگی بصری و مهیا کردن محیطی پاک و سالم برای شهروندان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی در حال انجام است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان با پیگیری واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان، مبلمان شهری پارک‌ها مطابق با معیارها و طراحی نوین بازطراحی و بهسازی می‌شود.

کد خبر 615667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.