تدوین پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری/شهروندان در تور «دور اصفهان در ۸۰ روز» شرکت کنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری باید هر پروژه و فعالیت عمرانی با مبنا و دیدگاه فرهنگی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر»، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در طول شبانه‌روز خدمات زیادی را به شهروندان ارائه می‌دهد و جزو نهادهایی است که بیشترین تماس را با شهروندان دارد.

وی افزود: رفت‌وروب و نظافت معابر، انجام اقدامات فرهنگی، عمرانی و مباحث مربوط به حوزه شهرسازی از جمله فعالیت‌هایی است که مردم را برای تعامل با شهرداری ترغیب می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اقدامات عمرانی را از جمله مهمترین اقدامات شهرداری برشمرد و تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری باید هر پروژه و فعالیت عمرانی با مبنا و دیدگاه فرهنگی انجام شود که لازمه تحقق این موضوع و اینکه بتوانیم شهروندان را تا مرحله بهره‌برداری پروژه‌های شهر سهیم و دخیل کنیم، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به آن‌ها است تا در جریان باشند هزینه‌هایی که برای نگهداشت، پیشرفت و تعالی شهر به شهرداری پرداخت می‌کنند، در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تور بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در نظر گرفته شده است تا اقشار مختلف شهروندان از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و نخبگان دانشگاهی، هنرمندان و ائمه جماعات با شهرداری در تعامل باشند و به طور مستقیم و میدانی در دل محلات شهر، پروژه‌های عمرانی را از نزدیک ببینند.

معرک‌نژاد ادامه داد: در این راستا تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» را تدارک دیدیم و در گام نخست اصحاب رسانه به عنوان پیشران فعالیت‌های شهری و کمک به مدیریت شهری در این برنامه حضور یافتند و از شش پروژه عمرانی شهر بازدید کردند. به مرور زمان پروژه‌های بزرگ همچون خط دو متروی اصفهان را نیز در این مسیر قرار می‌دهیم و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه به سامانه isfahan.ir ثبت‌نام کنند و در این تورها همراه ما باشند تا با کمک هم شهر را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت کنیم.

کد خبر 619012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.