سازمان عمران  و بازآفرینی همدان به حوزه بازآفرینی و سرمایه‌گذاری ورود کند

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری این شهر باید در سال آینده همچون سال جاری به حوزه بازآفرینی و سرمایه‌گذاری ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نجات امروز_ شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در بازدید میدانی از سازمان عمرانی و بازآفرینی شهرداری، پروژه مجتمع تجاری اداری سینا و روند جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی با اشاره به مشهود بودن تلاش‌ها و زحمات سازمان عمرانی و بازآفرینی شهرداری در سطح شهر، اظهار کرد: نقش این سازمان در شهر بارز بوده است و سابقه درخشانی در شهرداری دارد.

وی سابقه افراد تأثیرگذار و فنی کنونی در شهرداری را مرتبط با سازمان عمران و بازآفرینی دانست و ادامه داد: کارهای انجام شده و در دست اقدام این سازمان خوب بوده است و به این واسطه انتظارات از سازمان بالا است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بخشی از فعالیت‌های عمده سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری، مرتبط با حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری است و می‌تواند تأثیر بسیار زیادی به ویژه در حوزه گردشگری همدان داشته باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود از سال آینده سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری همچون سال جاری به ویژه در حوزه بازآفرینی و سرمایه‌گذاری ورود کند.

بادامی‌نجات تصریح کرد: در حوزه محور فرهنگی حد فاصل باباطاهر تا هگمتانه نیز در صورتی که شهرداری بتواند مرمت و ترمیم خانه پوستی‌زاده ابتدا و حمام دفنی را در انتهای محور در دست بگیرد مابقی مسیر در این محور نیز توسط سرمایه‌گذاران تملک شده و کار پیش می‌رود.

وی با اشاره به توجه ویژه به جداره‌سازی در پیاده‌راه، اضافه کرد: جداره‌سازی پیاده‌راه اکباتان، بوعلی و میدان امام (ره) باید در بودجه چهار منطقه پیش‌بینی شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در خصوص ظرفیت شرکت سیمان عمران، خاطرنشان کرد: تنها شرکت هشتاد و چهاری باقی مانده در شهرداری شرکت سیمان عمران بوده و سازمان عمران و بازآفرینی باید از این ظرفیت استفاده کند.

بادامی نجات گفت: حداقل چهار سازمان از جمله حمل‌ونقل و ترافیک، عمران و بازآفرینی و پسماند قابلیت تبدیل به سازمان هشتاد و چهاری را دارد که تحقق این مهم نیازمند تلاش و مکاتبات شهرداری و همراهی و کمک نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 618739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.