راه‌اندازی سامانه جامع ERP شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه جامع منابع انسانی و آغاز به کار توسعه سامانه یکپارچه ERP شهرداری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری یکی از نهادهای بسیار مهم است و باید به منظور تحقق اهداف و وظایفی که در قبال شهروندان و کارکنان دارد، به خوبی عمل کند.

وی افزود: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری، ایجاد یکپارچگی بین واحدهای مختلف شهرداری یکی از نیازهای اساسی است و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان برای نیل به این هدف اقدام به طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع سازمانی کرده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این سامانه شامل مدیریت اطلاعات منابع انسانی، دارایی‌های فیزیکی، انبار و تدارکات، ارتباطات، آرشیو، روابط عمومی و امور رفاهی است.

پرویزی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا هر آنچه که مورد نیاز سازمان‌ها و ادارات شهرداری سمنان است در سامانه جامع ERP لحاظ شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان تصریح کرد: فاز نخست این سامانه که شامل امکانات مربوط به مدیریت منابع انسانی است، راه‌اندازی شده است و به مرور سایر بخش‌های پیش‌بینی شده نیز به این سامانه جامع افزوده می‌شود.

پرویزی گفت: مدیریت منعطف اطلاعات، تجربه کاربری ساده، تعامل و گزارش‌گیری بهبود یافته، چابکی و کنترل مضاعف، ذخیره تمام اطلاعات پرونده‌ها و پروژه‌ها در یک فضا، کاهش هزینه‌ها، دسترسی به نیازها براساس سطح دسترسی، جلوگیری از پراکندگی اطلاعات و فعالیت‌های پراکنده از دیگر مزیت‌های این سامانه است.

کد خبر 618367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.