شهردار جدید شهرکرد به اصلاح ساختار شهرداری توجه کند

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد گفت: مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشکلات ترافیکی، مبلمان شهری، فضای سبز و اصلاح ساختار شهرداری که پاسخگوتر شود، باید مورد توجه شهردار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: حدود ۱۰ ماه از عمر شورای اسلامی شهر، شهرداری با سرپرست و پنج ماه آن با حضور شهردار سپری شد.

وی افزود: در دوران سرپرستی شهرداری نیز اقدامات خوبی انجام شد، اما مردم به لحاظ روانی سرپرست را نمی‌پذیرند و با آمدن شهردار جدید آرامش به شهر بازگشت.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد، خاطرنشان کرد: مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشکلات ترافیکی، مبلمان شهری، فضای سبز و اصلاح ساختار شهرداری که پاسخگوتر شود، باید مورد توجه شهردار قرار گیرد.

بیاتی با اشاره به اتوبوس‌های خریداری شده برای ارائه خدمات به مردم، تصریح کرد: ارائه خدمات عمومی به مردم در حوزه حمل‌ونقل می‌تواند سبب کاهش ترافیک شود.

دستگاه‌ها برای رفع مشکلات شهری به میدان بیایند

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد نیز اظهار کرد: اعضای شورای ششم این شهر جوان هستند و با وحدت، شهردار جوانی را انتخاب کردند که می‌طلبد مسئولان استان به جوانان اعتماد کنند و در راستای رفع مشکلات با مجموعه مدیریت شهری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی گفت: هم‌افزایی بین دستگاه‌ها قطعاً عامل موفقیت شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهد بود، بنابراین سایر دستگاه‌ها برای رفع مشکلات شهری نباید خود را بی‌طرف بدانند و وارد میدان شوند.

رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات کمک کنند تا بتوانیم شاهد یک شهر توسعه‌یافته باشیم.

فرشاد چراغپور، رئیس کمیسیون عمران، فنی و زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: وظیفه داریم شهردار را در انجام برنامه‌ها همراهی و حمایت کنیم و تلاش می‌کنیم تا خدمات به صورت عادلانه در مناطق مختلف شهر توزیع شود.

داوود نجفی، رئیس کمیسیون مالی، بودجه و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد گفت: حمایت از شهردار، رفع مشکلات شهری و جلب رضایت مردم در اولویت کاری شورای ششم قرار دارد، اما رفع مشکلات و اجرای پروژه‌ها، مشارکت سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: وفاق، همدلی و همراهی بین اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد، اما برای اجرای برنامه‌ها با یکسری موانع برخورد می‌کنیم که نیاز است برای توسعه و تعالی شهر، مسئولان استانی به کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری آیند.

وی گفت: اقدامات مختلفی در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر انجام شده است، اما کافی نیست، لذا برای جلب کامل رضایت مردم انتظار داریم سایر مسئولان کمک کنند.

کد خبر 618354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.