دستگیری بیش از ۶۰۰ سارق در طرح رعد نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در طرح رعدحدود ۶۰۴ سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین رحیمی امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در تشریح نتایج طرح رعد ۶۰ پلیس پیشگیری فاتب با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۲۰۱ حکم قضائی اجرا شده است، اظهار کرد: در این طرح ۶۰۴ سارق و مالخر دستگیر و تعداد ۱۴ باند سرقت متلاشی شدند.

وی در خصوص کشف ۲۳۸ خودرو و موتورسیکلت سرقتی، ادامه داد: از طرح رعد قبل تاکنون ۹۰۷ پرونده سرقت کشف و پیگیری آن انجام شده است و تعداد ۲۰۹۰ مورد اموال سرقتی به ارزش تقریبی ۲۹ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۱۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۷۷ معتاد متجاهر جمع‌آوری و مقدار شش کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: در این مرحله تعداد ۱۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری و تعداد ۷۷ قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه قاچاق کالا ۱۳ نفر دستگیر و ۲۳۸۸ مورد انواع کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۹۸ میلیون تومان کشف شد و در این رابطه ۱۹ فقره پرونده تشکیل و پیگیری شد.

رحیمی با اشاره به دستگیری ۳۴ نفر در حوزه تولید و توزیع مشروبات الکلی، افزود: در این طرح ۱۰۳ پاتوق سارقان، مالخران، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر منهدم و تعداد ۱۸ نفر از اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این طرح ۶۰۴ نفر سارق دستگیر شدند که در مجموع به ۴۳۲ مورد انواع سرقت اعتراف و ۲۴۸ نفر از افراد دستگیر شده دارای سابقه محکومیت هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سارق علائم شهرداری در پل صدر، اضافه کرد: از این سارق مقادیر زیادی بردهای الکترونیکی بیلبوردها و آهن‌آلات مربوط به پل صدر کشف شد.

کد خبر 617961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.