تهرانی‌ها از مسیرهای دوچرخه استقبال نکردند

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسیر دوچرخه در پایتخت یک مدل حمل‌ونقل شکست خورده است، زیرا در سال‌های گذشته مورد استقبال شهروندان قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری امروز_ سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در یکصدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: سال گذشته تذکری در مورد ایجاد مسیر دوچرخه با دلایل مختلف مطرح کردم که مدل حمل‌ونقل شکست خورده است و در سال‌های گذشته مورد استقبال شهروندان قرار نگرفته است.

وی افزود: ۳۲۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در تهران ایجاد شده است، اما ۳۲۰ نفر در این مسیر حرکت نکرده‌اند و در بازدید از برخی مناطق همچون منطقه ۱۳ شهروندان از این موضوع ناراضی هستند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری در این دوره شجاعت داشته باشد و کاری که انجام شده است، اما به استخوان لای زخم تبدیل شده است را با بررسی و برنامه ریزی جمع کند، بهتر است این دوچرخه‌ها به پارک و بوستان‌های جنگلی منتقل شود تا شهروندان از این وسایل بهتر استفاده کنند و با شرکت سرمایه‌گذار نیز صحبت کردیم که در بوستان‌ها بهتر می‌تواند بازگشت سرمایه داشته باشد.

کد خبر 617879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.