مسئولان درس خدمت‌رسانی به شهروندان را بیاموزند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه با وجود حضور باشکوه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، مشکلی برای درخت تنومند انقلاب اسلامی پیش نمی‌آید، گفت: مسئولان باید درس خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را بیاموزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسی‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم یک بار دیگر همچون خورشیدی درخشان بر تارک کشور تابید و شهروندان در ۹۰۰ شهر، مبارزه با استکبار را با این حرکت نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد که مردم ایران در سراسر کشور وقت‌شناس و بصیر هستند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ثمره خون پاک هزاران شهید است و شهروندان در دفاع از انقلاب و خون‌های پاک شهدا با وجود برخی ناراحتی‌ها، نارضایتی و اعتراض‌ها به‌پا خاستند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با وجود نگرانی‌ها در خصوص بعضی ایرادها در برنامه‌های اجرایی، مردم در پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی استوار هستند و نشان دادند که ایران یک کشور باثبات است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود حضور باشکوه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، مشکلی برای درخت تنومند انقلاب اسلامی پیش نمی‌آید، گفت: مسئولان باید درس خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را بیاموزند.

مسگریان با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر همدان با حفظ وحدت، هماهنگی و همدلی تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت و سوگند یاد شده و آنچه به نفع مردم است، عمل کنیم، تصریح کرد: تفاوت نظر و سلیقه طبیعی است، اما برای خدمت به مردم و در راستای اهداف نظام، متحد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: شهرداری پاسخ تذکرات اعضا را به صورت کتبی ارائه کرده است و معتقدم این تذکرات خوب است؛ چراکه مجریان را به تحرک واداشته است و تلاش آنها را برای اجرای نظرات اعضا و مصوبات شورا مضاعف می‌کند.

کد خبر 617571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.