از سقوط مرگبار دختر ۱۳ ساله از پشت‌بام تا قتل ناموسی به خاطر رابطه پنهانی

سقوط مرگبار دختر ۱۳ ساله از پشت‌بام، جولان جادوگر میلیاردر،کشف محموله سلاح و مهمات در مرزهای جنوب‌شرق، ترفند عجیب مادر برای بردن دختر خردسالش به دبی، قتل هولناک با ضربات چوب به سر و قتل ناموسی به خاطر رابطه پنهانی را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: مادر این دانش‌آموز کلاس هفتم اعلام کرده است که صبح امروز به خاطر نامساعد بودن حال دخترشان و پیگیری درسی به مدرسه مراجعه کرده و هنگام بازگشت با جسد بی‌جان وی در محوطه واحد مسکونی مواجه می‌شود.

وی افزود: طبق گفته این مادر، پس از برگشت از مدرسه به خانه متوجه می‌شود که دخترش از پشت‌بام ساختمان محل سکونت سقوط کرده است. علت این حادثه در دست بررسی است.

جولان جادوگر میلیاردر

سرهنگ محمدرضا رضایی، رئیس پلیس فتا استان کرمان، اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از یک خانم ۳۸ ساله پیرامون کلاهبرداری در قالب دعانویسی، رمالی، سحر و جادو در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده، شخصی در فضای مجازی که با شگرد بارگذاری پست‌ها و مطالبی با مضمون فالگیری، دعانویسی یا فروش مهره مار در قبال دریافت مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اقدام به تجویز دعا و مواردی از این قبیل کرده و پس از دریافت وجه، ارتباط خود را با شاکی قطع می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی, متهم خانمی ۳۰ ساله در یکی از استان‌های غربی مورد شناسایی و تحویل مقام قضائی شد. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.

کشف محموله سلاح و مهمات در مرزهای جنوب‌شرق

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فراجا، اظهار کرد: شب گذشته مرزبانان غیور هنگ مرزی جکیگور از ورود به محموله سلاح و مهمات که در یک خودروی تویوتا دوهزار سوخت‌کش به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، جلوگیری کنند.

وی افزود: در این خودروی سوخت‌کش ۸۵ کلت کمری جنگی و مقادیری خشاب و فشنگ کشف شد و یک نفر متهم که راننده خودرو بود دستگیر شد. این سومین محموله سلاح و مهمات جنگی است که بعد از اغتشاشات توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.

ترفند عجیب مادر برای بردن دختر خردسالش به دبی

آبان‌ماه جاری، مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود. جست‌وجو برای یافتن دختر و همسرم را آغاز کردم اما خیلی زود متوجه شدم آنها به دبی رفته‌اند این در حالی است که من اجازه خروج دخترم را از کشور صادر نکرده‌ام.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از اظهارت این مرد جوان وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند، دختر خردسال با گذرنامه یک فرد دیگر (دختر خردسال) همراه با مادرش، کشور را از فرودگاه امام به مقصد دبی ترک کرده است و در تلاش هستند به کشور کانادا مهاجرت کنند.

تحقیقات بیشتر کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان داد، یک مرد میانسال با مادر کودک ربوده شده در ارتباط بوده و وی برای این کودک خردسال پاسپورت تهیه کرده و به عنوان پدر اجازه خروجش را از کشور صادر کرده است. تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی خانه مرد میانسال در استان البرز شدند و با یک عملیات غافلگیرانه، این فرد را دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در اتاق بازجویی گفت: با این زن جوان نسبت دور فامیلی داریم، او چندی قبل از من درخواست کرد در اعضای دریافت ۶۵ میلیون تومان پول نقد، فرزندش را به عنوان دخترم خودم در اداره گذرنامه برای دریافت پاسپورت و اجازه خروج از کشور جا بزنم که من هم این کار را کردم.

پس از اینکه برای کودک خردسال پاسپورت تهیه کردیم، ۱۵ میلیون تومان پول نقد دریافت کردم اما دیگر از او خبری نشد و ۵۰ میلیون دیگر را به حسابم واریز نکرد و مطلع شدم به دبی مهاجرت کرده‌اند. کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی هنگامی که متوجه شدند اعترافات مرد میانسال درست بوده و وی دارای یک دختر هم‌سن با دختر ربوده شده دارد موضوع را به بازپرس جنایی اطلاع دادند و بدین ترتیب اقدامات برای بازگشت دختر ربوده شده به کشور آغاز شد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

قتل هولناک با ضربات چوب به سر

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی قتل به پلیس آگاهی استان البرز، بررسی موضوع به اداره مبارزه با جرایم جنایی محول شد. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری به دلیل اختلاف حساب، قاتل با وارد آوردن ضربه به سر مقتول به وسیله چوب اقدام به قتل او کرده و در یکی از مناطق شهر کرج مخفی شده است.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم با به‌کارگیری اقدامات پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه قاتل توسط کارآگاهان دستگیر شد. متهم پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس چاره‌ای جز اعتراف در پیش روی خودش ندید و به انجام قتل به دلیل اختلاف حساب اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرج با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از قتل‌های صورت گرفته در سراسر کشور با اندکی تحمل و کنترل خشم قابل پیشگیری هستند.

قتل ناموسی به خاطر رابطه پنهانی

ساعت ۱۷ یکشنبه پانزدهم آبان ماه جاری، درگیری مرگبار دو مرد جوان افغانستانی در ساختمانی نیمه‌کاره در محله نازی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم از مهلکه گریخته است.

تحقیقات بیشتر کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت مشخص کرد، مقتول با همسر قاتل در کشور خود به صورت پنهانی ارتباط داشته که این موضوع درگیری مرگباری را بین آنها منجر و به قتل مرد جوان ختم شده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان نیمه‌کاره را برای شناسایی قاتل و تشخیص تردد وی هدف بازبینی قرار دادند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره هم پلیس آگاهی جهت دستگیری مرد جنایتکار آغاز ادامه دارد.

کد خبر 617488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.