مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۲ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر قتل دختر ۱۰ ساله با قرص برنج، کشف داروهای قاچاق، جزئیات ربودن پدر علم ژنتیک و کشف جسد مثله شده یک زن در گاری زباله را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

پدری که متهم است با خوراندن قرص برنج به فرزندش، مرگ او را رقم زده در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، حضور پیدا نکرد و قضات دستور تجدید رسیدگی دادند. اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: تعداد زیادی داروی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

پروفسور داریوش فرهود، هشتم آبان، در محل کار خود حاضر نشد و در پی این موضوع خبری مبنی بر مفقودشدن پدر علم ژنتیک ایران منتشر شد و پیگیری ها حکایت از آن داشت که هیچکدام از نهادهای امنیتی در روزهای اخیر چنین فردی را دستگیر نکردند و موضوع دستگیری ایشان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پس از اقدام وحشیانه و جنایتکارانه‌ای که بر شهید علی‌وردی در اکباتان انجام شد، تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند که پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

محمدخان (جوان ۲۶ ساله افغانستانی) که به اتهام قتل هموطنش دستگیر شده است، در پناه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب هدایت شد تا جزئیات این حادثه هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد بازگو کند و به سوالات تخصصی وی پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید

قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند. دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آنکه شخصی حدوداً ۳۵ ساله دارای یک فرزند سه ساله که بیماری دیابت نیز دارد و از همسرش جدا شده و در منزل پدری سکونت دارد، اقدام به تخریب وسایل و بیرون کردن پدر و مادرش از خانه کرده و با توجه به بیماری کودک و وضعیت خطرناک رفتار پدر باید کودک از وی تحویل گرفته شود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دختر جوان و نامزدش که متهم هستند پنج سال قبل پدر و خواهر خردسالش را به قتل رسانده‌اند در حالی پای میز محاکمه حاضر شدند که ابهام‌های زیادی درباره آن مطرح است. بیست‌وهشتم مردادماه ۹۶ به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش خبر رسید مرد ۶۰ ساله‌ای به نام حسن و دختر خردسالش مهناز در یک ساختمان مسکونی به قتل رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید

سرگرد جواد خنجری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم، اظهار کرد: روز گذشته جسد جوانی به نام «ع. ب» ۳۵ ساله که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود در یکی از چاله‌های انتهای فاز شش پرند، موسوم به جاده معدن توسط اداره آگاهی پیدا شد که ظواهر نشان می‌داد چندین روز از قتل وی گذشته است.

بیشتر بخوانید

عصر روز چهارشنبه گذشته مردی در تماس با پلیس ۱۱۰ از قتل همسرش به دست افراد ناشناس خبر داد. پس از این تماس تیمی از مأموران همراه بازپرس جنایی ساوجبلاغ استان البرز در محل قتل در حوالی کردان حاضر شدند. جسد زن ۲۲ ساله در گوشه‌ای از پذیرایی افتاده بود و آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود داشت و وسایل خانه نیز به هم ریخته بود.

بیشتر بخوانید

زن جوانی که شوهر میانسال خود را با نقشه‌ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می‌کند شگرد قتل را در فضای مجازی جست‌وجو کرده است. حدود ۲۰ روز قبل بود که ماجرای کتک خوردن وحشتناک یک زن جوان، نیروهای کلانتری مهرگان مشهد را به تکاپو انداخت.

بیشتر بخوانید

مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلول خودش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۵ روز گذشته خبری مبنی بر کشف جسد یک خانم جوان در اطراف کردان به مرکز پیام پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعلام و بلافاصله کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

دوشنبه شب ساعت ۲۱:۴۰ در شهر آلنی مشگین شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد. این مرد زن را به بهانه دیدار با دو فرزند خردسالش به خانه کشاند و او را به همراه دو کودک خردسالش به آتش کشید.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 616762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.