عوامل جنایت شهید علی‌وردی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پس از اقدام وحشیانه و جنایتکارانه‌ای که بر شهید علی‌وردی در اکباتان انجام شد، تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند که پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین رحیمی امروز _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان شهادت شهید «آرمان علی‌وردی»، اظهار کرد: پس ازاقدام وحشیانه و جنایتکارانه‌ای که بر شهید علی‌وردی در اکباتان انجام شد تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند که پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع دستگیری سایر عوامل موثر در شهادت شهید علی‌وردی در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، ادامه داد: با هماهنگی انجام شده در دستگاه قضایی تلاش داریم تا در کمترین زمان ممکن این جنایتکاران به سزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عاملان این جنایت بزرگ و فجیع در حقیقت فریب‌خورده دشمن هستند.

وی افزود: این افراد در تهران دستگیر شدند علی‌رغم دستگیری این افراد در شهرک اکباتان این افراد اهل این منطقه نیستند.

سردار رحیمی با اشاره به ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران، تصریح کرد: وی پس از ۴۸ ساعت به مطب خود بازگشت، اما با پیگیری، عوامل این ربایش که درخواست هشت میلیارد تومان پول از وی کرده بودند را دستگیر کردیم، با افرادی که امنیت جامعه را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 616647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.