مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۱ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر کشف جسد مثله شده یک زن در گاری زباله، ۱۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو، تصمیم خطرناک برای خودکشی همزمان با کودک و نقشه دختر جوان و نامزدش برای قتل پدر و خواهر را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند. دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۳ نفر در پی تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو خبر داد.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن پنج نفر درپی انفجار یک منزل مسکونی خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آنکه شخصی حدوداً ۳۵ ساله دارای یک فرزند سه ساله که بیماری دیابت نیز دارد و از همسرش جدا شده و در منزل پدری سکونت دارد، اقدام به تخریب وسایل و بیرون کردن پدر و مادرش از خانه کرده و با توجه به بیماری کودک و وضعیت خطرناک رفتار پدر باید کودک از وی تحویل گرفته شود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دختر جوان و نامزدش که متهم هستند پنج سال قبل پدر و خواهر خردسالش را به قتل رسانده‌اند در حالی پای میز محاکمه حاضر شدند که ابهام‌های زیادی درباره آن مطرح است. بیست‌وهشتم مردادماه ۹۶ به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش خبر رسید مرد ۶۰ ساله‌ای به نام حسن و دختر خردسالش مهناز در یک ساختمان مسکونی به قتل رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن چهار نفر و فوت یک نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری پراید، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرگرد جواد خنجری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم، اظهار کرد: روز گذشته جسد جوانی به نام «ع. ب» ۳۵ ساله که بر اثر ضربات چاقو کشته شده بود در یکی از چاله‌های انتهای فاز شش پرند، موسوم به جاده معدن توسط اداره آگاهی پیدا شد که ظواهر نشان می‌داد چندین روز از قتل وی گذشته است.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای حریق یک کارگاه مبل‌سازی در محدوده حصارک این کلانشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید

عصر روز چهارشنبه گذشته مردی در تماس با پلیس ۱۱۰ از قتل همسرش به دست افراد ناشناس خبر داد. پس از این تماس تیمی از مأموران همراه بازپرس جنایی ساوجبلاغ استان البرز در محل قتل در حوالی کردان حاضر شدند. جسد زن ۲۲ ساله در گوشه‌ای از پذیرایی افتاده بود و آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود داشت و وسایل خانه نیز به هم ریخته بود.

بیشتر بخوانید

مجید رسول‌زاده فرساد معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فروریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در منطقه رامدشت شهر رودسر، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ امام به محل حادثه اعزام شدند. با حضور پلیس در محل مشخص شد پسری ۲۷ ساله با قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان، به وسیله داس، قمه و چاقو از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۰:۴۰ در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حوالی پل ده محمدرضا شهر الیگودرز بلافاصله مأموران گشت انتظامی در محل حاضر شدند. در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین و راننده خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته و هر دو نفر فوت کردند.

بیشتر بخوانید

زن جوانی که شوهر میانسال خود را با نقشه‌ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می‌کند شگرد قتل را در فضای مجازی جست‌وجو کرده است. حدود ۲۰ روز قبل بود که ماجرای کتک خوردن وحشتناک یک زن جوان، نیروهای کلانتری مهرگان مشهد را به تکاپو انداخت.

بیشتر بخوانید

هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیروکارزین، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلول خودش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود.

بیشتر بخوانید

احسان سهیلی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: روز _جمعه ششم آبان‌ماه_ دو مرد سوار بر به قایق پدالی وارد دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب می‌شوند و به تذکرات نگهبان سایت گردشگری هم توجهی نمی‌کنند. این دو نفر بعد از مدتی به دلایل نامعلوم مفقود می‌شوند و با گزارش نگهبان سد، جست و جو برای یافتن آن‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۵ روز گذشته خبری مبنی بر کشف جسد یک خانم جوان در اطراف کردان به مرکز پیام پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعلام و بلافاصله کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از دی سال گذشته با گزارش صاحب یکی از باغ‌های شهریار مبنی بر کشف یک جسد سوخته در باغش آغاز شد. در ادامه جسد با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس شناسایی عامل جنایت را در دستور کارش قرار داد. از سوی دیگر مأموران موفق شدند هویت مقتول را که پسر ثروتمندی به نام شهاب بود شناسایی کنند و با بررسی مکالمات تلفنی وی مشخص شد که از چندی پیش با مردی به نام اکبر اختلاف مالی داشته است.

بیشتر بخوانید

اوایل هفته جاری مردی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران از همسر و پدر زن خود و مرد دیگری به اتهام آدم ربایی شکایت کرد. شاکی مدعی بود، خانواده‌اش و مردی غریبه نقشه ربودن وی را اجرا و او را به مدت ۶۰ روز در یک کمپ ترک اعتیاد در تهران محبوس کرده‌اند در حالی که وی معتاد نبوده، در آنجا شکنجه شده و در شرایط بدی نگهداری می‌شده و حالا از آنها به اتهام آدم ربایی شکایت دارد.

بیشتر بخوانید

دوشنبه شب ساعت ۲۱:۴۰ در شهر آلنی مشگین شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد. این مرد زن را به بهانه دیدار با دو فرزند خردسالش به خانه کشاند و او را به همراه دو کودک خردسالش به آتش کشید.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 616532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.