از نقشه قتل یک جوان توسط ۲ دوست تا قتل پسر معتاد به دست پدر

نقشه قتل یک جوان توسط دو دوست، قتل دو نفر به دلیل اختلافات شخصی، قتل پسر معتاد به دست پدر، قتل مرد کشاورز به خاطر سرقت خرما و پیدا شدن جسد در سد را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی قیروکارزین، اظهار کرد: هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیروکارزین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو فرد ۱۵ و ۲۲ ساله با دو نفر (۲۵ و ۵۰ ساله) از عشایر منطقه درگیر شده‌اند و بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری از طرف هر دو عشایر، نوجوان ۱۵ ساله مجروح و دوست ۲۲ ساله‌اش نیز به قتل رسیده بود. قاتل و همدستش از محل متواری شدند و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه قاتل و همدستش دو قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد و متهمین علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی اعلام کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

قتل دو نفر به دلیل اختلافات شخصی

حمید خادم فرماندار پلدختر با اشاره به قتل دو نفر در شهرستان پلدختر، اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت یک بامداد امروز رخ داد و یک نفر به علت مشکلات شخصی و اختلافات قبلی با مراجعه به درب منزل شخص مقابل با سلاح شکاری ساچمه‌زنی به سه نفر تیراندازی می‌کند و در نهایت این امر منجر به قتل دو نفر و بستری شدن یک نفر می‌شود.

وی افزود: فرد زخمی درحال‌حاضر در بیمارستان تحت مداوا است. ضارب شناسایی شده و دارای سابقه و متواری است که به زودی از سوی پلیس دستگیر خواهد شد.

قتل پسر معتاد به دست پدر

ماموران پلیس شهرستان کمیجان وقتی از درگیری خانوادگی در یک روستا مطلع شدند به محل حادثه رفتند و فهمیدند درگیری بین پدر و پسر به علت اعتیاد اتفاق افتاده که در جریان این نزاع خانوادگی مرد میانسال با یک شی فلزی ضربه‌ای به پسر ۳۰ ساله خود وارد کرده و باعث مرگ او شده است.

متهم به قتل بعد از این درگیری مرگبار فراری شده بود. به همین دلیل ماموران پلیس جست‌وجوی خود را برای یافتن متهم آغاز کردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند قاتل را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند. متهم دربارجویی‌ها به ارتکاب قتل به دنبال اختلافات خانوادگی و اعتیاد فرزندش اعتراف کرد و پس از تحقیقات تکمیلی و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

قتل مرد کشاورز به خاطر سرقت خرما

سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم، اظهار کرد: به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خرما از باغ‌های این شهرستان در شهریور سال‌جاری که منجر به قتل مالک یک باغ خرما شده بود، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با وجود اینکه شناسایی و دستگیری قاتل فراری به سبب گستردگی باغ‌های خرما و گذرگاه‌های تاریک و فاقد تجهیزات کمکی بسیار سخت و حتی بعید به نظر می‌رسید مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های پلیسی موفق شدند قاتل را شناسایی و او را در مخفیگاهش به همراه یک اسلحه شکاری دست‌ساز که در قتل استفاده شده بود، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: این متهم که به مصرف شیشه اعتیاد دارد و در پرونده خود جرایمی از جمله قتل، نزاع، درگیری و سرقت هم داشت، به انجام این قتل با سلاح شکاری به انگیزه سرقت خرما اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

پیدا شدن جسد در سد

احسان سهیلی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: روز _جمعه ششم آبان‌ماه_ دو مرد سوار بر به قایق پدالی وارد دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب می‌شوند و به تذکرات نگهبان سایت گردشگری هم توجهی نمی‌کنند. این دو نفر بعد از مدتی به دلایل نامعلوم مفقود می‌شوند و با گزارش نگهبان سد، جست و جو برای یافتن آن‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه بنابه درخواستی که صورت گرفت برای جست‌وجو و کمک به دیگر عوامل امدادی همراه با غواص بهمن پرورش به این شهرستان اعزام شد. حوالی ظهر ساعت ۱۲ و پس از تقریباً ۳۰ ساعت عملیات نفس‌گیر، جنازه یکی از مفقودین پیدا شد و جست‌وجو برای یافتن نفر بعدی که گمان می‌رود او نیز در سد غرق شده باشد، همچنان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون دو تیم عملیاتی در محل حضور دارد، گفت: نیروهای محلی و مردمی نیز همکاری خوبی با عوامل آتش‌نشانی داشته‌اند و امید است به زودی جسد دوم نیز از آب خارج شود.

کد خبر 616038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.