نام‌گذاری معابر به نام شهدای امنیت مزین شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان بسیاری از سراسر کشور، درخواست‌های خود را درباره تغییر نام یا نام‌گذاری معبری به نام شهید «آرمان علی‌وردی» جهت گرامیداشت شهدای امنیت مطرح کردند، لذا باید به این موضوع مهم توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پیرامون لایحه دوفوریتی درخصوص تغییر نام یکی از معابر پایتخت به نام شهید امنیت «آرمان علی‌وردی»، اظهار کرد: شهروندان بسیاری از سراسر کشور درباره تغییر نام یا نام‌گذاری معبری به نام این شهید جهت گرامیداشت شهدای امنیت مطرح کردند، از این رو تغییر نام بلوار قدس و نیلوفر جنوبی واقع در شهران جنوبی به نام شهید آرمان علی‌وردی مد نظر قرار گرفت.

نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در تشریح این لایحه گفت: کمیسیون نام‌گذاری با حضور شهردار منطقه پنج تمام پیشنهادات را بررسی کرد و در نهایت این خیابان تقاطعی در نزدیکی محل سکونت آن شهید مد نظر قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، پس از تصویب دو فوریت این لایحه اعضای شورا با ۲۰ رأی موافق نسبت به تغییر نام این معبر به نام شهید علی‌وردی موافقت کردند.

کد خبر 617344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.