مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۴ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر کشف جسد دختر سه ساله در پارک، کشف انبار احتکار شکر، قتل دختر ۱۰ ساله با قرص برنج و کشف جسد مثله شده یک زن در گاری زباله را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

جمعه سیزدهم آبان‌ماه جاری، کشف جسد دختر خردسالی در پارک ولایت تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: سارق مسلح دستگیر و طلاجات مسروقه کشف شد.

بیشتر بخوانید

بیست‌وهفتم مردادماه سال جاری خبر وقوع قتل در یک درگیری خیابانی در شهر فردیس به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و اقدامات کارآگاهان برای شناسایی قاتل و عاملان ایجاد این نزاع آغاز شد. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری خیابانی در بوستان تندرستی شهر فردیس، چند جوان ۲۰ ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول ۴۳ ساله درگیر می‌شوند که یکی از آنها با یک ضربه چاقو به گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخواند

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ۱۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید

گزارش این قتل چهارشنبه گذشته به قاضی محمدتقی شعبانی بازپرس جنایی اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد پسری جوان در درگیری به قتل رسیده است که با حضور مأموران در محل حادثه و تحقیقات انجام شده، عامل جنایت دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: مقتول همکلاسی‌ام بود و از مدتی قبل با هم در محل کری‌خوانی و کل‌کل داشتیم.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی داراب گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا پانزده هزار کیلوگرم شکر احتکار شده در یک منزل مسکونی کشف شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: در پی وصول پرونده و نیابت قضائی از آگاهی شهرستان نیشابور مبنی بر قتل یک مرد توسط دو زن شیاد در آن شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بابلسر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

پدری که متهم است با خوراندن قرص برنج به فرزندش، مرگ او را رقم زده در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، حضور پیدا نکرد و قضات دستور تجدید رسیدگی دادند. اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد.

بیشتر بخوانید

پروفسور داریوش فرهود، هشتم آبان، در محل کار خود حاضر نشد و در پی این موضوع خبری مبنی بر مفقود شدن پدر علم ژنتیک ایران منتشر شد و پیگیری‌ها حکایت از آن داشت که هیچکدام از نهادهای امنیتی در روزهای اخیر چنین فردی را دستگیر نکردند و موضوع دستگیری ایشان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید

قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند. دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت.

بیشتر بخوانید

دختر جوان و نامزدش که متهم هستند پنج سال قبل پدر و خواهر خردسالش را به قتل رسانده‌اند در حالی پای میز محاکمه حاضر شدند که ابهام‌های زیادی درباره آن مطرح است. بیست‌وهشتم مردادماه ۹۶ به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش خبر رسید مرد ۶۰ ساله‌ای به نام حسن و دختر خردسالش مهناز در یک ساختمان مسکونی به قتل رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید

زن جوانی که شوهر میانسال خود را با نقشه‌ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می‌کند شگرد قتل را در فضای مجازی جست‌وجو کرده است. حدود ۲۰ روز قبل بود که ماجرای کتک خوردن وحشتناک یک زن جوان، نیروهای کلانتری مهرگان مشهد را به تکاپو انداخت.

بیشتر بخوانید

مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان‌دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلول خودش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۵ روز گذشته خبری مبنی بر کشف جسد یک خانم جوان در اطراف کردان به مرکز پیام پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعلام و بلافاصله کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 617229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.