ایجاد خانه‌های سبز برای خانواده‌های محلی در کانتربری

شورای شهر کانتربری در حال ایجاد مجموعه‌ای چشمگیر از خانه‌های سبز برای خانواده‌های محلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر کانتربری به‌تازگی ۱۶ خانه برای اجاره اجتماعی در میدان «کینگزمید» ساخته و برای این مجموعه آپارتمان، نام «کینگ‌فیشر» را برگزیده است. این خانه‌ها در نزدیکی مجموعه مسکن ۱۸۹ خانه‌ای «هاید هومز» شورا در «ریورساید» قرار دارد. در مجموع ۷۶ مورد از این خانه‌ها برای اجاره اجتماعی خانواده‌هایی در نظر گرفته شده که نام آن‌ها در لیست انتظار شورا قرار دارد و بقیه برای مالکیت مشترک لحاظ شده است.

شورای شهر اعلام کرد که پنج مورد از خانه‌های جدید در اختیار خانواده‌هایی قرار خواهد گرفت که نام آن‌ها در لیست انتظار قرار دارد که این پنج خانه کاملاً به فناوری‌های سبز مجهز است. استفاده از پمپ‌های حرارتی منبع هوای چهار کیلوواتی، رادیاتورهای بزرگ‌تر از معمول، یک سیلندر عایق با راندمان بالا و یک مبدل حرارتی داخلی به سبک دیگ بخار در آشپزخانه از ویژگی‌های خانه‌های جدید شورای شهر کانتربری است. پمپ‌های حرارتی خانه‌ها از برق برای انتقال گرما از بیرون خانه به سیستم آب‌گرم و رادیاتورهای داخل خانه استفاده می‌کنند.

ایجاد خانه‌های سبز برای خانواده‌های محلی

این ویژگی‌ها نیاز به مصرف گاز را در ساختمان‌ها برطرف کرده و همچنین باعث شده است مصرف انرژی آن‌ها بسیار پایین باشد. عایق‌بندی قوی پنجره‌ها و درهای باکیفیت نیز برای هر یک از آن‌ها تعبیه شده است که باعث خنک ماندن خانه‌ها در اوج تابستان و گرم بودنشان در زمستان می‌شود. بنا بر ادعای شورای شهر، انتشار کربن پیش‌بینی‌شده ناشی از گرم‌کردن و تأمین آب‌گرم این خانه‌ها نیز تا ۶۵ درصد کاهش می‌یابد و هزینه کلی جاری در آن‌ها کمتر از دیگ‌های گاز معمولی است.

رئیس شورای شهر کانتربری ضمن اشاره به افتخارآمیز بودن این طرح اعلام کرد که یکی از اجزای کلیدی طرح شرکتی شورای شهر ایجاد خانه‌هایی سبز برای اجاره اجتماعی در کنار خانه‌هایی است که در بازار آزاد به‌فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد که همه خانه‌ها با استانداردهای فوق‌العاده بالا ساخته شده‌اند و ابراز امیدواری کرد که ساختن این خانه‌ها نمونه‌ای ارزشمند برای توسعه‌دهندگان دیگر منطقه فراهم آورد تا به‌دنبال ایجاد مسکن‌های بسیار باکیفیت برای ساکنان مناطق خود باشند.

شورای شهر همچنین اطمینان داد سایر ساکنانی که تمایل دارند گرمایش خانه خود را از گاز تغییر دهند همه واجد شرایط دریافت کمک‌هزینه طرح ارتقا دیگ بخار هستند و می‌توانند هرچه سریع‌تر برای تقاضای دریافت این وجه کمکی به شورا مراجعه کنند.

ایجاد خانه‌های سبز برای خانواده‌های محلی

کد خبر 617223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.