سارقان محصولات کشاورزی در ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان و کشاورزان مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو و محصولات کشاورزی، چهار سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو شکایت تعدادی از شهروندان و کشاورزان مبنی سرقت لوازم داخل خودرو و محصولات کشاورزی، پرونده در دستور کار مأموران کلانتری قلعه نو قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از تحقیقات جامع و جمع آوری دلایل و مدارک از صحنه‌های جرم، چهار سارق را در این راستا شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد زیادی از اموال مسروقه لوازم و قطعات خودرویی و محصولات کشاورزی از قبیل یک قبضه سلاح سرد (قمه)، ۲۰ هزار کیلوگرم گندم، دو هزار و ۸۰۰ کیلوگرم بلال، ۳۱ عدد پنل ضبط، سه عدد ضبط خودرو، یک عدد جک خودرو و یک تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده متهمان به ۳۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را هفت میلیارد ریال اعلام کردند.

جلیلیان گفت: پس از شناسایی مال باختگان، کلیه اموال کشف شده در اختیار مالکان اصلی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم جهت پیشگیری از سرقت داخل خودرو، از پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت و فاقد روشنایی خودداری و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 617183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.