گوشی هواوی نوا Y61 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی نوا Y61 با دوربین‌هایی به فرم آیفون و پشتیبانی از LTE و وای‌فای چهار معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی جدیدترین عضو گوشی‌های اقتصادی سری Nova را معرفی کرد که نوا Y61 نام دارد. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی گوشی جدید هواوی نیز درون بریدگی قطره‌ای شکل قرار گرفته است.

هواوی نوا Y61 در پنل پشتی از سه دوربین بهره گرفته است، دوربین اصلی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1.8 و دوربین دوم به حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو مجهز شده است. دوربین سوم نیز وظیفه تشخیص عمق صحنه‌ها را بر عهده دارد. شرکت هواوی اعلام کرده است که گوشی اقتصادی جدیدش دارای پردازنده هشت هسته‌ای است، اما به نام دقیق تراشه اشاره نکرده است.

گوشی هواوی نوا Y61 از چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌گیرد. این گوشی با سیستم‌عامل EMUI 12 عرضه خواهد شد. محصول ذکر شده از باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۲.۵ وات از طریق درگاه USB-C بهره می‌برد. مدل جدید گوشی‌های سری نوا از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند؛ این گوشی به وای‌فای چهار مجهز است.

گوشی هواوی نوا Y61 در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت و تاریخ عرضه این محصول هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 616949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.