هواوی نوا ۵T چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی هواوی نوا ۵T یک گوشی میان‌ رده‌ای است که از طراحی هوشمندانه و دوربین‌های خوبی برخوردار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هواوی نوا ۵T محصول با کیفیتی است که به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P است که رنگ‌های بسیار زیبا و جذابی دارد. زاویه دید هواوی نوا ۵T نیز بسیار عالی است و می‌تواند تا ۱۷۸ درجه را پوشش دهد. سنسور اثر انگشت این گوشی در لبه سمت راست آن قرار دارد که استفاده از آن را راحت‌تر کرده، زیرا با کلید پاور آن یکپارچه شده است.

در لبه پایینی این گوشی، دریچه اسپیکر و پورت USB-C قابل مشاهده است. متأسفانه در نوا ۵T خبری از جک هدفون نیست و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز در قسمت چپ بالای نمایشگر جای گرفته است. این دوربین سلفی به قابلیت هوش مصنوعی مجهز شده است؛ بنابراین باعث زیباسازی بیشتر تصویر و همچنین ثبت تصاویر پرتره با کیفیت شده است.

هواوی نوا ۵T به دوربین چهار گانه مجهز است که با چینش عمودی به صورت برآمده در گوشه بالایی دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی آن دارای رزولوشنی برابر با ۴۸ مگاپیکسل بوده، دوربین دوم نیز یک لنز واید با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سوم از نوع ماکرو و با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است. در نهایت دوربین چهارم این گوشی نیز ازبا حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و پیاده سازی بهتر افکت برای عکس‌های پرتره بهره می‌برد. دوربین چهارم خارج از چینش اصلی دوربین‌ها و در پشت گوشی قرار دارد.

هواوی نوا ۵T به پردازنده قدرتمند کرین ۹۸۰ و یک رم ۶ گیگابایتی مجهز است؛ بنابراین می‌تواند همه نیازهای کاربران را برآورده کند. این پردازنده دارای تراشه گرافیکی Mali-G۷۶MP۱۰ با ماژول ۱۰ هسته‌ای است. حافظه داخلی نوا ۵T نیز ۱۲۸ گیگابایت است و می‌توان این گوشی را یک گوشی گیمینگ اقتصادی بدانیم که از بازی‌های سنگین پشتیبانی می‌کند.

ظریفیت باتری نوا ۵T، سه هزار و ۷۵۰ میلی آمپر ساعت است که به منظور استفاده برای کارهای معمولی روزمره قادر است تا یک روز کامل نیازهای کاربران را برطرف کند. همچنین این گوشی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت هواوی ادعا می‌کند با استفاده از این شارژر می‌توان در مدت زمان ۳۰ دقیقه، باتری گوشی را تا ۵۰ درصد شارژ کرد. نوا ۵T در رنگ‌های بنفش، آبی و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 410775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.