مهدی جاوید: باید قبول کنیم گیتی‌پسند بهتر از ما بود/ باختیم اما هنوز صدر جدول هستیم

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: اگر برابر گیتی‌پسند به پیروزی می‌رسیدیم شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شد اما همچنان صدرنشین هستیم؛ امروز گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم و باید قبول کنیم گیتی‌پسند بهتر از ما بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جاوید پس از شکست سنگین مس سونگون برابر گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گل‌های بچگانه‌ای خوردیم؛ وقتی در بازی‌های بزرگ به این‌صورت گل می‌خوردید، محکوم به شکست هستید. البته گل‌های خوبی هم زدیم، اما به‌خاطر گل‌های بدی که خوردیم باید قبول کنیم گیتی‌پسند از ما بهتر بود.

وی درباره اهمیت بازی امروز در تعیین قهرمان افزود: اگر امروز پیروز می‌شدیم، شرایط‌مان در جدول بهتر از قبل می‌شد اما هنوز صدر جدول هستیم؛ جام قهرمانی به ما و سایر مدعیان تعلق ندارد چرا که هنوز چهارده هفته دیگر تا پایان فصل باقی‌مانده و هر تیمی که ثبات بیشتری داشته باشد انتهای فصل جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

بازیکن باتجربه و گلزن مس سونگون در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا درباره جدول لیگ‌برتر و فاصله کم تیم‌ها با یکدیگر گفت: به‌نظر من تا پایان لیگ‌برتر مدعیان رقابت نزدیکی باهم خواهند داشت؛ امسال علاوه‌بر گیتی‌پسند و مس، تیم‌های کراپ الوند و سن‌ایچ ساوه نیز مدعی هستند و تیمی که ثبات بیشتری داشته باشد قهرمان می‌شود.

جاوید در رابطه با تاثیر جو سالن و حضور تماشاگران بر نتیجه پایانی تصریح کرد: تمام بازیکنان ما سال‌ها تجربه حضور در میادین بین‌المللی را دارند و تحت تاثیر جو سالن قرار نمی‌گیرند و امروز سه‌امتیاز بازی را فقط به‌دلیل گل‌های بد و بچه‌گانه‌ای که خوردیم از دست دادیم. درباره حضور تماشاگران در سالن و حواشی پیش‌آمده نیز صحبتی نمی‌کنم چرا که محروم می‌شوم.

وی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا درخصوص نحوه برگزاری لیگ‌برتر در فصل گذشته و فصل جاری خاطرنشان کرد: در آن دو دوره‌ای که لیگ‌برتر به‌صورت پلی‌آف برگزار می‌شد، عدالت اجرا نشد؛ یک‌سال در حق همین گیتی‌پسند و یک‌سال هم در حق مس سونگون ظلم شد. سازمان‌لیگ در آن دو دوره حتی نتوانست روال جهانی را در ایران برگزار کند و فقط بازی فینال به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد که اصلاً در نحوه برگزاری پلی‌آف عدالتی وجود نداشت، به‌نظر من دوره‌ای برگزار شدن لیگ خیلی بهتر است و حداقل این است که حق به حق‌دار می‌رسد.

کد خبر 616883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.